אישום: נתין זר מואשם בניסיון אינוס בכוח של אשה בדרום ת"א

כתב אישום הוגש לביהמ"ש המחוזי בעיר נגד פילמון מיטיוס, ולפיו הוא פרץ לדירתה של האישה, בשנות ה-50 לחייה, ותקף אותה עד שהצליחה להזעיק עזרה
רונן לוי |
אילוסטרציה envato

לבית המשפט המחוזי בעיר, כתב אישום נגד פילמון מיטיוס, נתין זר, בגין ניסון אינוס בנסיבות מחמירות (איום בנשק קר וגרימת חבלות חמורות), מעשה מגונה בנסיבות מחמירות חבלות חמורות בנסיבות מחמירות, פריצה לדירה בנסיבות מחמירות (נשיאת נשק קר) ועבירת איומים. זאת לאחר שפרץ לדירה בת"א ותקף אישה בשנות ה 50 לחיה.

על פי כתב האישום לפני כשלושה שבועות בשעות הבוקר המוקדמות, פרץ הנאשם לדירתה של המתלוננת כשהוא מצויד בסכין, איים עליה והורה לה לשתוק. המתלוננת שנבהלה מנוכחותו של הנאשם בדירתה ומהאיומים שהפנה כלפיה צעקה, ובתגובה, התקרב אליה, הצמיד סכין לצווארה, הכה אותה באגרופיו בשני צידי פניה, ובעודה הלומה מהמכות שספגה, נטל קומקום והטיחו בחוזקה בפניה.

הצליחה להזעיק עזרה

בהמשך לאמור לעיל, ובעודו אוחז בסכין, משך את המתלוננת לחדר השינה, הפילה ארצה, הכה אותה, סתם את פיה בחוזקה, הצמיד את הסכין לצווארה ונשך אותה בחוזקה בבטנה ובידה. המתלוננת המשיכה להיאבק בנאשם שניסה לאנוס אותה.

המתלוננת הצליחה להיחלץ מידיו של הנאשם, דחפה אותו אל מחוץ לדירתה, והזעיקה את כוחות ההצלה. כתוצאה ממעשיו של הנאשם, נגרמו למתלוננת חבלות חמורות.

בבקשת המעצר עד תום ההליכים ציינה הפרקליטות: "מסוכנות המשיב נלמדת ממעשיו- המשיב שגר בסמיכות למקום מגוריה של א.ב, ארב מחוץ לדירתה והמתין ליציאת אחיה של א.ב מהדירה, פרץ לדירתה של א.ב כשהייתה בגפה, באישון לילה, כשהוא מצויד בסכין…".

הצהרת תובע לחשוד בתקיפה מינית של קשישה בת"א

מוקדם יותר היום (יום ה') פורסם כי במקרה נוסף של תקיפה בת"א, דווקא סוכריה שהותיר אחריו תושב חולון בן 40 הובילה למעצרו. זאת, בחשד שתקף מינית קשישה כבת 83, במתחם הדיור הציבורי בת"א, הובילה לאיתורו וכעת בימים הקרובים יוגש נגדו כתב אישום ובקשה למעצר עד תום ההליכים.

המשטרה פתחה בחקירה לפני כשבוע וחצי עם קבלת דיווח בדבר חשד לתקיפה וניסיון אונס של קשישה כבת 80 השוהה במתחם דיור ציבורי לקשישים בעיר. עפ"י החשד, אלמוני נכנס למבנה וגרר את הקשישה אל מיטתה, תוך שהוא רוכן מעליה וסותם את פיה בידו, אולם נמלט מהמקום בזכות תושייתה של הקשישה אשר צרחה והצליחה להניס אותו מחדרה.

הכוחות פעלו במהירות

בתוך כך, שוטרי מרחב יפתח הגיעו לזירה מיד עם קבלת הדיווח והחלו בביצוע פעולות חקירה ואיסוף ראיות מהזירה, לרבות איתור מצלמות אבטחה, נטילת דגימות פורנזיות על ידי חוקרי הזיהוי פלילי ותחקור ראשוני של הקורבן, לצד סריקות נרחבות אחר החשוד בשטח.

כאמור, במהלך הסריקות איתרו השוטרים את החשוד – תושב חולון בשנות ה-40 לחייו ועצרו אותו לחקירה בתחנת השכונות בסיומה נכלא ומעצרו הוארך מעת לעת בבית המשפט, כאשר בהתאם לממצאיה תוגש הבוקר לבימ"ש השלום בת"א הצהרת תובע נגד החשוד בחשד לביצוע עבירות המין, לרבות חשד להפצת מחלה.

כאמור, בימים הקרובים צפויה הפרקליטות להגיש נגד החשוד כתב אישום ובקשה להמשך מעצרו עד תום ההליכים.

עו"ד אדוה אלאב שמייצגת מטעם הסניגוריה הציבורית את הנאשם באונס בת"א: "הנאשם מכחיש את האישומים. אנו נמצאים בראשיתו של ההליך המשפטי וטרם קיבלנו את חומרי החקירה. לאחר שנקבל ונלמד אותם נוכל להתייחס לאישומים".

___________________________________________________________________

עו"ד סיוון כהן

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות