האם אתם מודעים לכך שאתם עשויים לקבל פיצוי כספי גבוה עקב תאונה גם אם הפציעה היא קלה?

תאונת גוף היא תאונה בלתי צפויה אשר גורמת לטראומה, עגמת נפש וטרטורים. עו"ד יובל אור מסביר מה צריך לעשות כדי לקבל את מה שמגיע לנו
מערכת אוביטר |
עו"ד יובל אור

תאונת גוף היא תאונה בלתי צפויה אשר גורמת לטראומה, עגמת נפש טרטורים (רפואיים, בירוקרטיה), תאונת גוף עלולה להיות מנפילה עקב מפגע במדרכה שברחוב, תאונת דרכים או תאונת עבודה.

"מעל ל-10 שנים עבדתי בחברות הביטוח וטיפלתי בין היתר בתאונות גוף של אנשים, היתרון שלי שאני מכיר את 2 צידי המתרס, עבדתי מטעם הגוף שאמור לפצות את הנפגעים, אני מכיר איך המנגנון עובד, זה היתרון שלי".

"מעבר לכך, כאדם שחווה תאונות בעצמו ואף נפגע בהם אני מכיר את הטראומה, ההרגשה "מאיפה זה נפל עלי", ההתעסקות ועגמת הנפש הרבה בטרטורים ובירוקרטיה מול תאגידי הענק – חברות הביטוח וביטוח לאומי, בירוקרטיה שמתחילה בהתמודדות מול מוסדות רפואיים ותאגידי הביטוח לרבות הביטוח הלאומי".

"לכן כל תיק שמגיע לטיפולי אני רואה בתיק עולם ומלואו וחשוב לי לתת ליווי צמוד וישיר באמצעותי בלבד ישירות לאדם שפונה אלי".

 

עו"ד יובל אור

גובה הפיצוי הכספי אינו קשור בהכרח לגובה הנזק הגופני

לעיתים נפגעי תאונות חושבים כי ככל שהנזק הפיזי קשה יותר כך גובה הפיצוי גבוה יותר – האמת זה לא חייב לעבוד כך וישנם מקרים בהם פציעה קלה תביא לפיצוי כספי גבוה.

"אתן לדוגמא לתיק שטיפלתי בו – תיק תאונת דרכים בו ללקוחה לא נגרם נזק פיזי משמעותי כלל אלא הסתכם ב 3 ימי מחלה ועבור הטראומה שחוותה בתאונת דרכים קשה הצלחתי להשיג עבורה פיצוי בגובה עשרות אלפי שקלים, לכן האמרה – ככל שהפציעה קשה יותר הפיצוי הכספי גבוה יותר לא תמיד נכונה".

עו"ד יובל אור מדגיש כי ישנם דברים חשובים שיש לבצע בעת קרות תאונה עם פגיעה גופנית – דבר ראשון לגשת לטיפול רפואי, גם אם נראה שהנזק שטחי או מינורי חשוב לגשת לטיפול רפואי להסביר ממה נבעה התאונה – למשל אם אדם נפל עקב מדרכה לא מסודרת ברחוב או מלצרית שהחליקה במסעדה עקב רטיבות רצפה בזמן העבודה או תאונת דרכים שרכב פגע מאחור – חובה שיהיה תיעוד רפואי ראשוני סמוך ככל הניתן לתאריך הפגיעה עם קשר סיבתי ברור ממה נבעה התאונה.

תאונת עבודה לא מה שחשבתם –

תאונת עבודה מוגדרת כתאונה אשר אירעה תוך כדי ועקב עבודה כולל בדרך לעבודה ובדרך מהעבודה, לעורך דין יובל אור ניסיון רב בתחום: "למשל טיפלתי בתיק שבו אדם נפל בדרכו לעבודה והצלחתי להשיג עבורו עשרות אלפי שקלים מביטוח לאומי וחברות הביטוח".

תאונת עבודה יכולה להיות מוכרת אף עקב התעללות נפשית בעבודה באירוע חריג.

מדובר בתביעה שתתחיל עם הגשתה לביטוח הלאומי במילוי טפסים ובהחתמת מעסיק על טופס ב.ל 250 לנפגעי עבודה, ישנה חשיבות להתחיל את התהליך עם עורך דין אשר מתמצה בתחום הביטוח הלאומי על כל החוקים והתקנות הסבוכים שבו היות ומדובר בבירוקרטיה עמוסת ניירת.

בהמשך ככל שהתאונה תוכר כתאונת עבודה וככל שהנפגע איבד את כושר עבודתו יתכן ויהיה זכאי לדמי פגיעה מהביטוח הלאומי – עד 90 ימים בתשלום, בהמשך יזומן הנפגע לוועדה רפואית אשר תקבע את אחוזי הנכות שלו ככל שנותרו לו עקב התאונה, בהתייצבות בפני הועדה הרפואית ישנה זכות לנפגע להופיע עם עורך דין מטעמו אשר יטען את טעוניו, מדובר בועדה שאורכת מספר דקות בלבד ולכן יש חשיבות לדגשים רלוונטים ועיקריים וכן כי העורך דין יארגן את התיק הרפואי לנפגע בטרם יופיע בפני הועדה הרפואית.

כאמור, עו"ד יובל אור פעל במשך למעלה מעשור בעולם הביטוח, שם צפה ולקח חלק בתהליכים מצד חברות הביטוח וזה היתרון שלו.

היום, אחרי שעבר בעצמו מאבק ארוך ועיקש כדי לקבל את הפיצוי הכספי המגיעה לו עקב תאונת עבודה שעבר, הוא רוצה לתת לכל אדם את הכלים לממש את הזכויות הכספיות אל מול הגופים הגדולים. "אני פועל מתוך מניע של שליחות. אני מייצג רק נפגעים ותובעים בתחום הנזיקין. אני חושב שבנאדם ששילם כל חייו ביטוח לאומי או ביטוח חובה או פוליסת ביטוח, ביום הדין צריך לקבל את מה שמגיע לו וזוהי תפיסתי. תפיסה שרואה את הבנאדם", מסביר עו"ד יובל אור.

משרד עו"ד יובל אור עוסק, מעבר לדיני נזיקין, גם בדיני עבודה וליטיגציה. בתחום דיני העבודה, המשרד מייצג גם עובדים וגם מעסיקים בנושאי תביעות סוציאליות, הסכמי עבודה, ליווי עובדים בשימועים, התעמרות במקום העבודה, הלנת שכר ותנאים, הופעות בבתי הדין לעבודה ועוד.

איך שזה מתחיל ככה זה ממשיך….

דלת משרדו של עו"ד יובל אור פתוחה תמיד בפני כל לקוח לייעוץ ראשון ללא התחייבות וישנה חשיבות בקבלת יעוץ ראשוני, "איך שזה יתחיל, ככה זה ימשיך…לאדם שלא מכיר את מבוכי הבירוקרטיה של הביטוח הלאומי ותנאי הפוליסות מול חברות הביטוח יכול ללכת לאיבוד".

ליעוץ ללא התחייבות : עו"ד יובל אור טל: 052-303-000-7 

מיקומו של עו"ד יובל אור במרכז הארץ אך הוא נותן שירות בכל הארץ

עו"ד יובל אור

הכתבה בלשון זכר אך מופנית ל-2 המינים
יודגש כי אין מדובר בתחליף ליעוץ משפטי
הכתבה ממומנת על ידי עו"ד יובל אור

לאתר עו"ד יובל אור לחצו כאן.
לעמוד הפייסבוק של עו"ד יובל אור לחצו כאן.


עו"ד יובל אור

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות