הונחה אבן פינה לתחנת מד"א חדשה במודיעין-מכבים-רעות

מכת מדינה. צילום: דוברות מד"א
צילום: דוברות מד"א

תחנת מד"א הקיימת כיום בעיר מודיעין משרתת את תושבי העיר המונים כ-100,000 תושבים, את יישובי הסביבה ואת נוסעי הכבישים הבינעירוניים הסמוכים ומפעילה אמבולנס וניידת טיפול נמרץ 24 שעות ביממה, שבעה ימים בשבוע. התחנה החדשה תרומת אגודות ידידי מד"א מהולנד ומשוויץ תיבנה בשתי קומות ותכיל את מיטב הטכנולוגיות, אמצעי מיגון, תכלול כיתת הדרכה לציבור הרחב, חדר להתרמת דם וחניית אמבולנסים רחבה. מגילת אבן הפינה שנחתמה ע"י ראשי שתי האגודות בטקס הוכנסה לכד מיוחד ותוצב בתחנה החדשה.
כיום, מעניקה מד"א שירותי רפואת חירום בעיר מודיעין-מכבים-רעות בעזרת 580 מתנדבים, מהם 350 בני נוער, ובסיוע 25 רכבי הצלה, בהם ניידות טיפול נמרץ, אמבולנסים, רכב שטח ושבעה אופנועי חירום.
מנהל מרחב איילון במד"א, אפי בר: "תחנת מד"א במודיעין היא אחת מהתחנות הגדולות במרחב ומעניקה שירותי רפואת חירום למאות אלפי אנשים מדי שנה. אני מודה לראש העיר ולתורמים היקרים שמאפשרים ומסייעים לנו להקים את המבנה העתידי החיוני".
ראש עיריית מודיעין-מכבים-רעות, חיים ביבס: "לפני כשנה נפגשנו – מנכ"ל מד"א, אלי בין ואני. סיירנו כאן במקום הזה וקבענו כי עלינו לפעול כמה שיותר מהר להקמת תחנת שירות של מד"א בעיר. בסיור אמרתי כי מד"א הוא אחד מארגוני ההתנדבות הראשונים, הגדולים והמשמעותיים שהוקמו בעיר ומתנדבים בו כיום כ-600 בני נוער ובוגרים, אשר נותנים מענה לתושבי העיר ותושבי הסביבה. אין לי ספק שראוי שתוקם תחנה חדשה של מד"א בעיר. אנו, כעירייה, נוסיף לפעול בשיתוף פעולה, יד ביד עם מד"א, כדי לתת את המענה הטוב ביותר לתושבי העיר והסביבה".
ד"ר דויד שיינר, יו"ר אגודת ידידי מד"א בשוויץ: "זו גאווה גדולה, עבורנו אגודות הידידים של מד"א בשוויץ והולנד להוביל את פרויקט בניית מבנה חדש לתחנת מד"א במודיעין ולהשתתף בטקס הנחת אבן הפינה במקום ההיסטורי הזה. ציונות ואהבת עם ישראל הם המנוע והמוטיבציה שלנו לתת למדינת ישראל את המתנה הטובה ביותר שאפשר לתת, היכולת להעניק סיוע רפואי ולשמור על בריאות התושבים. תודה לכם על העבודה המופלאה שאתם עושים בכל יום יום ועל הסיוע שאתם מעניקים לתושבי מדינת ישראל."
ד"ר מריאן שפרכר, יו"ר אגודת ידידי מד"א בהולנד: "לפני שנתיים ערכנו לראשונה סיור במודיעין, ראינו את תחנת מד"א בעיר והבנו מיד שנדרשת תחנה חדשה. אגודת ידידי מד"א בהולנד נרגשת להניח פה היום את אבן הפינה לתחנה החדשה. התחנה הזו תהיה התחנה התשיעית שאנחנו בונים בישראל ועל כך גאוותנו. אין לנו ספק כי תחנת מד"א החדשה שתוקם בעיר מודיעין תסייע לכם להציל חיים בעיר ובסביבתה. תודה רבה לכולם"
מנכ"ל מד"א, אלי בין: "זה יום מרגש, אחד מהימים החשובים לעיר מודיעין-מכבים-רעות. אני רוצה להודות לראש העיר מר חיים ביבס על הסיוע הרב. אגודות הידידים ההולנדיות והשוויצריות לקחו על עצמן לגייס את התורמים ולהקדיש את תרומתם למען תשובי העיר והאזור, זהו דבר שאינו מובן מאליו ועל כך תודתי. לכם חברי האגודות אני רוצה להגיד תודה רבה על העשייה הבלתי רגילה שלכם, על היכולת הבלתי רגילה שלכם לתת מעצמם ולהקדיש את הזמן שאתם נותנים לגיוס המשאבים הרבים למען חיזוק מדינת ישראל ומגן דוד אדום."

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות