סנף: ניסה לרצוח נהג טרקטור

סנף: ניסה לרצוח נהג טרקטור תוך שהוא דוקר אותו בסכין קומנדו פעם אחר פעם ואף קוטע את אחת מאצבעות ידיו של הקורבן. הוא המשיך לדקור גם כשהפצוע שכב על הארץ מתבוסס בדמו. כשחשב שהרג את הקורבן עזב את הזירה אולם לאחר שהגיעו כוחות משטרה חזיר למקום וניסה להטמע בין הסקרנים שהתקבצו סביב הזירה.
סכין הקומנדו

משטרת מרחב נגב הודיעה הערב כי הגיעה לסיומה חקירת נסיון רצח אשר על פי החשד אירע לאחר שהקורבן העיר לחשוד על שהוא מצלם אותו בטלפון סלולארי
בתאריך ה9 לאוקטובר התקבל במשטרת מרחב נגב דיווח על תושב שגב שלום כשהוא דקור באורח אנוש ופונה מאזור שגב שלום לחדר הטראומה בבית החולים סורוקה כשהוא מורדם ומונשם.
שוטרים פתחו בתחקור האירוע, אותרה זירה ומהלך הסריקות נעצר חשוד במעשה ובהמשך בפעילות משטרתית מיוחדת אותרה סכין אשר שימשה אותו במעשה.
מעצרו של החשוד, תושב שגב שלום בן 28, הוארך מעת לעת בחשד לנסיון רצח.
מחקירת האירוע עלה חשד כי הקורבן עבד כנהג טרקטור, בשלב מסוים חשב כי יש לו תקר בגלגל ועצר את כלי הרכב לבדיקה.
על פי החשד החשוד הבחין בקורבן והחל לצלם אותו בטלפון הסלולארי שלו. הקורבן שאל את החשוד מדוע הוא מצלם והחשוד ענה כי הוא לא מצלם.
בשלב על פי החשד פנה הקורבן לעלות על הטרקטור, אז הפתיע אותו החשוד בעודו שולף סכין משוננת והחל דוקר אותו בחלקי גופו העליונים מספר פעמים ואף קטע את אחת מאצבעותיו בשעת התגוננותו. עפ"י החשד משהתכופף להרים את אצבעו הקטועה גם אז לא חדל החשוד לדקור אותו עד שהתמוטט, וכשהתמוטט המשיך לדקור אותו תוך שהוא צועק: אני הורג אותך. אז נמלט עד למעצרו בידי השוטרים.
שעה שהסתובב כאחד האנשים בזירת האירוע.
״עם קבלת האירוע משטרת ישראל לא חסכה משאבים בחקירתו ואיתור החשוד סמוך לקרות האירוע שעה שהסתובב כאחד האנשים בזירת האירוע. משטרת ישראל פועלת למען האזרח הנורמטיבי שומר החוק והרחקת חשודים מעורבים בעבירות פליליות מהמרחב הציבורי"כך נמסר מהמשטרה.
היום הגישה פרקליטות מחוז דרום לבית המשפט המחוזי בבאר שבע כתב אישום נגד החשוד בעבירה של נסיון רצח

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות