שבת החתן הפכה לקטטה במלון הירושלמי

כתב אישום הוגש לביהמ"ש בבירה נגד 4 צעירים שהגיעו לחגוג שבת חתן במלון "הרברט סמואל" אך לאחר שנאמר להם כי חדר האוכל צפוי להיסגר תקפו את העובדים
%d7%93%d7%a0%d7%99%d7%90%d7%9c-%d7%91%d7%9f-%d7%97%d7%9e%d7%95 |
אילוסטרציה envato

לבית משפט השלום בירושלים, הוגש כתב אישום נגד, חי ויקטור טהר, בן 26 מרמלה, קסם אזולאי בן 30 ודור לוי בן 25 מראשון לציון וירין מור יוסף בן 26 משדרות, זאת בגין תקיפה וחבלה של עובדים מואשמים בתקיפה וחבלה ממשית של עובדים במלון "הרברט סמואל״ שבירושלים לאחר שהעובדים אמרו להם כי חדר האוכל עתיד להיסגר.

ביום שבת שעברה, התארחו הנאשמים, להם היכרות מוקדמת, בבית המלון "הרברט סמואל״, זאת לשם חגיגות שבת חתן שערכו במלון. חלק ממשתתפי האירוע עלו בשעת צהריים מבריכת המלון לחדר האוכל הממוקם בקומה ה- 11 כדי לסעוד את ארוחת הצהריים. מנהל חדר האוכל, פנה לסיגלית אזולאי חמותו ואמו של קסם אזולאי וכן לירין אזולאי בת זוגו של טהר ואמר להן כי חדר האוכל עתיד להסגר בשעה 15:30. אמירה זו הובילה לוויכוח בין מנהל חדר האוכל לבין השתיים, במהלכו גידפו הצדדים האחד את השני.

אחז בצווארו של הטבח

מיד ובסמוך, כך מתואר בכתב האישום, סיפרו השתיים על המפגש עם מנהל חדר האוכל לחלק ממשתתפי האירוע, ובניהם לטהר ובתגובה, זה ניגש לטבח בחדר האוכל ושאל אותו מי קילל את השתיים. הטבח ענה לו כי אינו יודע מי קילל ובה בעת הסתובב לקרוא למלצר שעמד בסמוך.

טהר, מפורט עוד בכתב האישום, אחז בצווארו של הטבח בשתי ידיו ונגח בפניו אל מול הסועדים שהיו במקום וגרם לו לדימום מהאף. לאחר מכן קילל אותו על רקע מוצאו הערבי ובמקום התפתחה מהומה רבת משתתפים בה לקחו חלק משתתפי האירוע ובעטיה הוזמנו למקום כוחות משטרה.

בהמשך לאירוע המתואר, ניגשו מספר ממשתפי האירוע לדלפק הקבלה בקומת הכניסה במלון והחלו בדין ודברים על פקידי הקבלה במקום. בתוך כך, ניגשו גם שניים מהנאשמים לדלפק הקבלה והחלו לגדף את עובדי הקבלה ועובד הניקיון על רקע היותם ממוצא ערבי.

השליכו חפצים מכל הבא ליד

בשלב זה, כך נטען בכתב האישום, אחז אזולאי בבקבוק פלסטיק שהיה מונח על דלפק הקבלה והשליך אותו לעבר העובדים, מיד לאחר מכן השליך מסופון לחיוב כרטיסי אשראי לעבר העובדים, כל זאת כאשר קצינת המשטרה חוצצת בינו לבין העובדים וקוראת להם לחדול ממעשיהם. אזולאי וטהר המשיכו בעימות ואזולאי אף השליך עמוד שילוט ממתכת, כל זאת כאשר הקצינה מנסה למנוע ממנו להשליך את העמוד אך, ללא הצלחה. לאחר מכן עבר אזולאי לעציץ שהיה מונח על דלפק הקבלה והטיחו באחד העובדים בראשו ומיד השליך גם כורסא.

על פי כתב האישום, המהומה המשיכה במלון ובהמשך טהר השליך חפצים שהיו מונחים על דלפק הקבלה אל עבר העובדים וכן ניסה להרים שולחן שהיה בסמוך ללא הצלחה ולאחר מכן אף נכנס אל דלפק הקבלה, יחד עם מעורבים אחרים, וניסה למשוך מעובד כיסא עמו התגונן.

בה בעת, נטען עוד, ניגש גם מור יוסף לדלפק הקבלה, אחז בעציץ שהיה מונח עליו והטיחו אל עבר עובד אך העציץ פגע בכיסא עמו התגונן. בתגובה למעשיהם גם העובדים השליכו חפצים אל עבר הנאשמים.


עורך דין פלילי מור ברכה

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות