תושב ירושלים נאשם בעבירות מין בקטינה

יוסף גבאי נאשם בביהמ"ש ברמלה כי פנה לקטינה דרך האינסטגרם, שלח לה תמונות בעלות אופי מיני והציע לה לקיים עימו יחסי מין תמורת תשלום
אייל חן |
הוארך שוב מעצר החייל שסחט את הרב מקריית מלאכי
אילוסטרציה envato

פרקליטות מחוז מרכז הגישה לבית משפט השלום ברמלה, כתב אישום כנגד יוסף גבאי, תושב ירושלים, בגין עבירות מין שביצע בקטינה.

על פי כתב האישום, בחודש אפריל השנה פנה הנאשם לקטינה באמצעות אפליקציית "אינסטגרם", שאל לגילה, שלח לה תמונות בעלות תכנים מיניים והציע לה לקיים עימו יחסי מין תמורת תשלום. בהמשך ובשתי הזדמנויות שונות, פגש את הקטינה וביצע בה עבירות מין.

לאחר המפגש השני, פנתה הקטינה לנאשם ויידעה אותו כי בכוונתה להגיש תלונה במשטרה כנגדו. בתגובה השיב לה הנאשם כי הוא מחזיק בידיו סרטון שלה וכתב לה: "עכשיו אני שולח, חכי". הנאשם ניצל את גילה וזמינותה של הקטינה על מנת לבצע בה עבירות מין, מספר פעמים.

עם הגשת כתב האישום הפרקליטות ביקשה לעצור את הנאשם עד תום ההליכים המשפטיים נגדו. בית המשפט אסר לפרסם את פרטי כתב האישום המלאים.

נאשמים בעבירות מין ברשת

אתמול פורסם באוביטר כי בעקבות הפעלת סוכנת סמויה שהתחזתה לנערה בת 13.5, הוגשו לבתי המשפט השלום והמחוזי בירושלים כתבי אישום נגד שבעה תושבי ירושלים, תל אביב, אילת, חולון, אום אל-פחם והמועצה האזורית שומרון בגין ביצוע עבירות מין בקטינים.

משטרת ישראל ביצעה במהלך החודשים מרץ ועד ליוני מבצע לאיתור חשודים בעבירות מין ברשת. לצורך כך, הונחתה סוכנת סמויה שהופעלה על ידי מחוז ירושלים במשטרה להציג עצמה ברשתות החברתיות כקטינה בת 13.5. על פי כתבי האישום, שהוגשו הנאשמים יצרו קשר עם הסוכנת באמצעות אתרי האינטרנט השונים, ניהלו איתה התכתבויות בעלות תוכן מיני, חלקם אף שלחו לה תמונות פורנוגרפיות, סרטונים מיניים, ביצעו מולה מעשיים מיניים וביקשו ממנה להתפשט או לבצע מעשיים מיניים בעצמה.

כתב אישום נגד המורה יותם אוקון: אנס קטינה

השבוע גם פורסם כי פרקליטות מחוז ת"א (פלילי) הגישה לבית המשפט המחוזי בעיר כתב אישום חמור על אונס כנגד יותם אוקון, מורה מבית הספר לאומנויות בעיר. המורה, שנעצר לפני כשבועיים, עומד לדין על ביצוע עבירות של אונס תלמידתו, קטינה שטרם מלאו לה 14, ריבוי עבירות של מעשה מגונה בקטינה שטרם מלאו לה 14 וגרם מעשה מגונה בקטינה שטרם מלאו לה 14.

כתב האישום הוגש על ידי עו"ד רוזי כבאז מפרקליטות מחוז ת"א (פלילי). בטרם הוגש כתב האישום הצטברו במשטרה שורה של עדויות מטרידות.

אוקון, 37, נעצר לפני כשבועיים בחשד שביצע במשך תקופה עבירות מין בתלמידתו בת ה-12 וחצי. המקרים אירעו כבר לפני כחצי שנה אולם רק כעת אמה של הילדה הגיע להגיש תלונה במשטרה. עם קבלת התלונה פתחה המשטרה בחקירה. בהמשך איתרו שוטרי תחנת ת"א צפון את המורה ועצרו אותו.

בדיון בהארכת מעצרו של אוקון אמר נציג המשטרה כי מדובר על פי החשד בקשר שהתפרש על פרק זמן מסוים, ולא באירוע חד פעמי במהלכו נוהל קשר הן וירטואלי והן כזה אשר כלל מפגשים בעלי תוכן מיני.

מנגד טען הסנגור, כי אם המתלוננת והחשוד מקיימים הליכים משפטיים אזרחיים של ממש לגבי נושא זה ולמרות זאת הוא לא נמלט ולא שיבש את החקירה.

״הוא כמעט 4 חודשים לא מורה. מדובר על קטינה אחת אירוע שקרה לפני 4 חודשים ,הוא מאשר התכתבויות הוא יודע גם מה היה בהליך האזרחי, יעשו איזה פעולות שרוצים יגישו כתב אישום מתי שרוצים. מדובר בבחור ללא עבר פלילי, באירוע מביש עם כל מה שנלווה לו. כולם מבינים את זה. יש םיפור שרב הנסתר על הגלוי. התכתבויות ושיחות איתו. היה שם סיפור שלם שלא בדקו וצריכים לבדוק״, אמר הסניגור.

______________________________________________________________________

עו”ד קימברלי אלון

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות