דקירות במרכז תל אביב – צפו בתיעוד

בתוך שמונה שעות שני אירועי אלימות של נתינים זרים מאפריקה כלפי ישראליים באזור דרום תל אביב בשני המקרים נדקרו הישראלים ונפצעו בדרגות פציעה קשות.
רונן חן |
סכין, אילוסטרציה

במקרה הראשון נדקר תושב תל אביב בן בן 30 בבטנו צוותי מדא העבירו את הפצוע המצב בינוני לבית החולים איכלוב בעיר
מחקירה ראשונית של חוקרי מרחב יפתח שהגיעו למקום מייד עם קבלת הדיווח מדובר בסכסוך בין שני גברים שהתגלע ביניהם ברחוב מסילת ישרים בתל אביב על פי העדויות הנדקר טייל עם החתול שלו כאשר לפתע הנתין מאריתראה בעט בחתול. הישראלי דרש ממנו לחדול מהתעללות בחתול ואז פרץ דין ודברים שהדרדר לשליפת סכין על פי החשד מצד הארתראי ודקירת הישראלי.כוח משטרה שהוזעק למקום איתר את החשוד בן 40 במעשה ועצר אותו לחקירה בתחנת המשטרה בסיומה ייכלא ככל הנראה ויובא מחר בבוקר להארכת מעצרו בבית משפט השלום בתל אביב.

בשעה 15:01 התקבל דיווח במוקד 101 של מגן דוד במרחב איילון על גבר שהותקף ברחוב לוינסקי בתל אביב. חובשים ופראמדיקים של מד"א העניקו טיפול רפואי ומפנים לבית החולים איכלוב גבר בן 73 במצב בינוני עם פצעי דקירה בגופו. התוקף, נתין זר כבן 30 נעצר על ידי המשטרה ופונה במצב קל לבית החולים וולפסון בחולון עם חבלה בראשו.

פראמדיק מד"א שי סימור סיפר:"כשהגענו למקום ראינו את הגבר המבוגר בהכרה כשהוא סובל ממספר פצעי דקירה מדממים בגופו. הענקנו לו טיפול רפואי שכלל חבישות ועצירת דימומים ופינינו אותו במצב יציב לבית החולים. בסמוך למקום חברנו לצוות משטרתי שעצר את התוקף, נתין זר כבן 30 שפונה במצב יציב לבי"ח וולפסון כשהוא סובל מחבלת ראש."

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות