הבטיח כסף תמורת מין – אבל לא שילם

לביהמ"ש המחוזי בי-ם הוגש כתב אישום נגד תושב העיר, 56, ולפיו הוא ניצל את מצוקתן הכלכלית של אימהות חד-הוריות והבטיח להן שידוך מיני לבעלי ממון
מעיין לביא |
אילוסטרציה

לבית המשפט המחוזי בירושלים, הוגש כתב אישום נגד תושב העיר, בן 56, בגין הבאת אדם לידי עיסוק בזנות בנסיבות מחמירות, הטרדה מינית, קבלת דבר במרמה בנסיבות מחמירות, התחזות לאחר ועבירות נוספות.

על פי כתב האישום, במהלך השנים 2013 -2017 הנאשם יצר קשר עם עשרות מתלוננות, באמצעות זהויות בדויות של נשים אשר יצר לעצמו ותחת חשבונות פיקטיביים, התכתב איתן התכתבויות בעלות אופי מיני וביקש מהן לקבל תמונות אינטימיות שלהן. הנאשם נהג להשתמש בתמונות שקיבל במרמה לצורך פעולות מרמה נוספות ושלח אותן תחת זהויותיו הפיקטיביות לנשים וגברים שונים ללא אישורן והסכמתן של הנשים מהן קיבל תמונות אינטימיות אלו.

זהויות פיקטיביות

בנוסף, כך לפי האישום, תחת מספר זהויותיו הפיקטיביות ברשת, פנה הנאשם בתחכום ובשיטתיות לנשים שונות, רובן נשים חד הוריות, והציג עצמו במרמה כנשים בעלות משרד המשדך בין גברים בעלי יכולת כלכלית ובין נשים בעלות קשיים כלכליים לצורך מפגשים מיניים.

הנאשם תחת אותה זהות פיקטיבית הציע לאותן נשים להיפגש עם גברים ובתמורה למפגשים המיניים לקבל תשלום כספי. עוד הוא טען בפניהן כי באפשרותן לחתום על חוזה התקף לשנה לפיו בתמורה לקיום מפגשים מיניים קבועים הן יקבלו תשלום חודשי קבוע והטבות נוספות- זאת בעוד הוא יודע כי הן זקוקות לכסף. בפועל, הנאשם היה זה שנפגש עם הנשים בזהויות בדויות, קיים איתן יחסי מין ללא שנתן להן כל תמורה על אף מה שהוסכם ביניהם.

איפה הכסף?

לאורך כל תקופת הקשר של הנשים עם הנאשם, ועל מנת שיוסיפו להיפגש עמו, המשיך הנאשם להציג לנשים מצגי שווא ולהבטיח הבטחות שונות אשר לא היה בכוונתו לקיים. כמו כן, הוא הציע לנשים, באמצעות דמויות פיקטיביות, להיפגש עם גברים נוספים תמורת תשלום. הוא הנחה את חבריו לפנות לנשים כביכול בתיווכן של אותן דמויות ולתאם איתן מפגש.

חשד: הציע לנשים לשמש מודל לפיסול וביצע בהן מעשים מגונים

בשבוע שעבר פורסם כי תושב אשדוד בן 38, נעצר לחקירה לאחר שהציג עצמו כאומן העוסק בפיסול, ונפגש עם נשים במטרה לקבל מהן 'השראה', כאשר בפועל ביצע בהן עפ"י החשד עבירות מין חמורות. המשטרה מבקשת מנשים נוספות שנפלו קורבן לפנות אליה ולהתלונן.

ראשיתה של החקירה החלה בתלונות שהתקבלו על ידי שתי צעירות, לפיהן הגיעו למפגש 'השראה' עם אדם שהציג עצמו כאומן העוסק בתחום הפיסול, וביקש מהן לבצע מעשים מגונים תוך שהוא עצמו ביצע בהן עפ"י החשד עבירות מין חמורות.

עם התקדמות חקירת המשטרה הסמויה, חשפו חוקרי המשטרה את דפוס פעולתו של החשוד, לפיו עפ"י החשד איתר נשים צעירות דרך הרשתות החברתיות, תוך שהוא מציג עצמו כאישה העובדת כסוכנת המחפשת נשים היכולות לתת השראה לאומן פיסול ומתאמת עבורו את הפגישות.

במהלך הפגישות שקיים החשוד עם 2 צעירות בעיר אשדוד, הציג עצמו עפ"י החשד כפסל וביקש מהן לפשוט את בגדיהן ולגעת בגופן על מנת לקבל 'השראה', וכן ביצע בהן עפ"י החשד עבירות מין.

_____________________________________________________________________

עו”ד יאיר בן שטרית

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות