ניגשים לבחינות ההסמכה של לשכת עוה"ד? בואו ללמוד יעיל יותר ב-2021

רוצים לדעת איך לצלוח את בחינות ההסמכה? Lawyers מציעים לכם קורס שיסייע לכם להשיג תוצאה מיטבית באפקטיביות מרבית – קבלו את הטיפים הכי טובים ללימוד יעיל
מערכת אוביטר |
לומדת כותבת
אילוסטרציה

בחינות ההסמכה של לשכת עוה"ד מאתגרות מזה שנים את הסטודנטים ואת המתמחים. כחלק מהמאבק בהצפת המקצוע הבחינה הולכת ונהיית קשה יותר ויותר. הסטטיסטיקה מוכיחה שכיום קשה יותר לעבור אותה ורבים נכשלים. אז מה עושים? נערכים טוב יותר. איך עושים את זה? קורס הכנה שיסיע לכם להשיג את התוצאה המיטבית ויעזור לכם לעבור את בחינת ההסמכה בהצלחה.

ב-Lawyers ניתנת לכם ההזדמנות לעבור קורס הכנה לבחינת ההסמכה ללשכת עורכי הדין הטוב שיסייע לכם לעבור את הבחינה. מדובר בקורס היעיל והמקצועי ביותר שקיים כיום. הקורס יכין אתכם לקראת הבחינה הגורלית – שהיא הצעד האחרון שלכם לפני שתהפכו לעורכי דין מוסמכים מן המניין.

קורס הכנה לבחינה יעזור לכם ללמוד למבחן במהירות וביעילות רבה יותר וגם יעזור לכם להיות ממוקדים וימנע עבורכם הסחות דעת כאלה ואחרות. בישראל קיימים מספר לא מבוטל של קורסים ללימוד לבחינות הסמכה לשכת עורכי הדין, איך אתם אמורים להחליט איזה מהם הכי מתאים לכם? במאמר זה נעזור להם להבין.

זוג שותה קפה קורא מסמך
לומדים. אילוסטרציה shutterstock

כמה דברים חשובים שאנחנו ב Lawyers דוגלים בהם:

1. מעודכנים כל הזמן – הצוות שלנו דואג להכיר את כל חלקי בחינת הלשכה ולעקוב אחר העדכונים רלוונטיים ואחר השינויים בבחינה המתעדכנים בין בחינה לבחינה.

2.כיסוי מלא של החומר – המערכת שלנו מכירה את כל הנושאים בבחינת ההסמכה ומכסה את כל המידע שתצטרכו לדעת.

3.לוח זמנים ומחויבות – יש חשיבות רבה להיצמדות ללוח הזמנים של הלימודים, זה אחד הדברים החשובים בעינינו כמו גם המחויבות שלכם ושלנו לתהליך. גם אנחנו וגם אתם חייבים להשקיע את מלוא זמנכם בלימוד התוכנית – אחרת אתם עלולים לפספס נושאי לימוד שלמים.

4."המאמן On-Line״ – מערכת תרגול שנבנתה במיוחד על ידי Lawyers ודרכה ניתן לתרגל את החומר הנלמד. המערכת נותנת לכם את האפשרות להתאמה מקסימלית של תכנית הלימוד בהתאמה לזמן האישי שלכם.

5.הפחתת לחץ – סטודנטים רבים נכשלים בבחינת עורכי הדין מכיוון שהם נכנעים ללחץ. שקלו טכניקות שונות לניהול מתח, כגון פעילות גופנית ומדיטציה. כדאי ואפילו מאוד, לנקות את הראש שלכם בזמן שאתם לומדים לבחינת עורכי הדין.

 

 

העצות הטובות ביותר ללימוד יעיל יותר ב-2021

המפתח ללמידה אפקטיבית ויעילה הוא ללמוד בצורה החכמה היותר, אולם לא הקשה ביותר. המשפט הזה נכון גם ככל שמתקדמים ברמת הלימוד. שעה-שעתיים של לימוד נוסף בבית ביום בדרך כלל מספיקות כדי לעבור את שנה א' עם ציונים מספקים. אולם, כאשר מגיעים לבחינות ההסמכה ללשכת עורכי הדין, אין מספיק שעות ביממה על מנת להספיק ללמוד את כל החומר המתבקש ולשנן אותו ולכן יש ללמוד חכם יותר. הרוב המכריע של סטודנטים עם ציונים גבוהים, משיגים את הצלחתם על ידי פיתוח ויישום הרגלי לימוד יעילים.

חלוקה מסודרת של הנושאים הנלמדים

האם אי פעם מצאתם את עצמכם ערים מאוחר בלילה, מבזבזים יותר אנרגיה בניסיון לשמור על עפעפיים פתוחים ממה שאתם בכלל לומדים, כי אתם מנסים להספיק כמה שיותר נושאים בפעם אחת? אם כן, הגיע הזמן לשינוי. כדי להצליח יש לעשות סדר בנושאים הנלמדים ולקבוע מה נלמד ומתי. למידה יעילה הינה להתרכז ולשנן את הנושא הנלמד ולא ללמוד כמה שיותר כאשר אתם כבר לא מרוכזים. אם אתם רוצים להצליח בבחינת ההסמכה ללשכת עורכי הדין, עליכם ללמוד להיות מסודרים בחלוקת הנושאים הנלמדים ולקיים זמני לימוד קבועים, כאשר בכל פעם הלימוד מתמקד בנושא אחד.

תכננו מתי אתם מתכוונים לשבת ללמוד

אחד הטיפים להצלחה הוא קביעת לוח זמנים ספציפי ללמידה במהלך השבוע, מעין מערכת שעות שהכנתם מראש. אולם לא מספיק לפנות את הזמן חשוב גם לעמוד בלוח הזמנים שהצבתם לעצמכם. יצירת שגרה שבועית, בה אתם מפנים פרק זמן מסוים כדי ללמוד את החומר או הנושא, יעזור לכם לפתח הרגלים שיאפשרו לכם להצליח בלימודים למבחן שנחשב לאחד המבחנים קשים בארץ.

לכל זמן לימוד צריכה להיות מטרה ספציפית

ללמוד בלי הכוונה זה לא יעיל. עליכם לדעת בדיוק באיזה נושא אתם מתמקדים בכל מפגש לימודים. ב-Lawyers, כל שיעור מוכוון מטרה ואינו מנסה לדחוף יותר מנושא אחד כדי לא לבלבל אתכם.

אל תדחו את מפגש הלימודים המתוכנן

קל מאוד לדחות את מפגש הלימודים בגלל חוסר עניין בנושא ספציפי, או מכיוון שיש לכם דברים אחרים לעשות, או סתם בגלל שהמשימה מרגישה לכם קשה. אם אתם דוחים את מפגש הלימודים שלכם, הלימודים שלך יהיו פחות יעילים וייתכן שלא תצליחו לעמוד בקצב. דחיינות מובילה גם ללחץ וחוסר זמן ללמוד את הנושא על בוריו. על כן חשוב לעמוד במפגשים המתוכננים.

המכללה טענה שיש לדחות את התביעה על הסף. אילוסטרציה shutterstock
ליעל את הזמן ולהתמיד. אילוסטרציה shutterstock

להתחיל עם הנושא הקשה ביותר

מכיוון שמטלת הכתיבה ידרוש את מירב המאמץ והאנרגיה הנפשית, עליכם להתחיל איתו קודם. לאחר שתסיימו את העבודה הקשה ביותר, יהיה הרבה יותר קל להשלים את השאר. תאמינו או לא, התחלה מהנושא הקשה ביותר משפר מאוד את היעילות של מפגשי הלימוד שלכם ואת הביצועים הלימודיים שלכם.

וודאו שדעתכם איננה מוסחת בזמן הלימודים

בין אם זו הטלוויזיה, הטלפון או אולי זו המשפחה שלכם – דעתנו מוסחת מאד בקלות. כשדעתכם מוסחת בזמן שאתם לומדים אתם מאבדים את מסלול המחשבה שלכם ואינכם מסוגלים להתמקד, להתרכז ולשנן. בעיות אלו יובילו ללימוד רופף ומאוד לא יעיל. לכן חשוב למצוא את המקום האולטימטיבי בשביל כל אחד ואחת מכן ללמוד בו. יש אנשים שלומדים יותר טוב עם מעט רעשי רקע. לפני שתתחילו ללמוד, מצאו מקום שלא יפריע לכם או יסיח את דעתכם. עבור אנשים מסוימים זהו תא שקט במעמקי הספרייה. עבור אחרים זה דווקא נמצא באזור משותף שבו יש מעט רעשי רקע.

השתמשו בקבוצות הלימוד של Lawyers בצורה יעילה

שמעתם פעם את המשפט "שני מוחות טובים יותר מאחד?" ובכן זה יכול להיות נכון במיוחד כשמדובר בלימודים. עבודה בקבוצות מאפשרת לכם להיעזר באחרים כאשר אתם מתקשים להבין מושג, לבצע מטלות במהירות רבה יותר, ללמד אחרים, ובכך לעזור גם ללאחרים וגם לעצמכם להפנים את הנושא.

הכינו לוח זמנים שבועי

לוח הזמנים השבועי שלכם צריך להיות מוכן בתחילת כל שבוע חדש. בכל יום ראשון התיישבו והכינו את לוח הזמנים השבועי שלכם. במהלך השבוע הקפידו לעדכן את לוח הזמנים שלכם ככל ומתעוררות שאלות או נושאים שאתם מרגישים שכדאי ללמוד שוב או להמשיך לנושאים חדשים.

אל תוותרו על שינה טובה

זה לא חכם להישאר ער כל הלילה כדי ללמוד. שינה טובה בלילה תגרום לכם לקום רעננים והראש שלכם יהיה פנוי ללימוד ושינון. שינה טובה היא לא בזבוז זמן והיא אף יכולה לחסוך לכם זמן כיוון שכאשר אתם עייפים אתם לא מרוכזים והחומר הנלמד לא נקלט בראש. לכן עדיף לא ללמוד כאשר אתם עייפים או יותר גרוע להגיע למבחן עייפים. מחקרים מראים כי סטודנטים שמשקיעים יותר זמן מראש בלימודים ופחות זמן בלדחוס בלילה לפני המבחן, בדרך כלל מגיעים לביצועים טובים יותר במבחנים.

בחינה עצמית – קשה באימונים קל בקרב

ברגע שיש לכם שליטה טובה בנושאים הרלוונטיים, אחת האסטרטגיות היעילות ביותר לשיפור ביצועי המבחנים היא לבדוק את עצמכם באמצעות מבחנים שבנינו ב-Lawyers במיוחד בשביל זה. ריכזנו במיוחד בשבילכם סדרת חוברות תרגול "חוק וסדר" ו"דין וסדר" שנכתבו, בשיטה ייחודית ובלעדית לחברת Lawyers ומאפשרת לכם תרגול של החומר ומספק מגוון גדול של בעיות ושאלות שעלולות להופיע במבחן.

אז אם אתם רוצים להצליח לעבור את מבחני הלשכה של לשכת עורכי הדין, אל תתייאשו, אל תוותרו, פשוט עבדו על פיתוח של כל אחד מהרגלי הלימוד שלעיל ותראו את הציונים שלכם משתפרים, הידע גדל והיכולת שלכם ללמוד ולהבין משתפרת.

אנחנו בLawyers נשמח לעזור לכם ללמוד בצורה היעילה ביותר לבחינות ההסמכה של לשכת עורכי הדין ואף לעבור אותה בהצלחה.

 

לאתר belawyers

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות