אתמול הגישה פרקליטות מחוז תל אביב אזרחי תביעת פיצויים נגד בעלי מועדון הפורום בגובה של 16 מליון שקלים.

פרקליטות מחוז תל אביב (אזרחי), הגישה לבית המשפט המחוזי בתל אביב תביעה אזרחית בשם משרד הביטחון על סך כ- 16 מליון ₪ כנגד החברה המפעילה והבעלים של מועדון "הפורום" וחברת הביטוח של המועדון, בגין פציעתה הקשה של דורון גנון ממרץ 2015, אז חיילת בשירות סדיר שבילתה במועדון
יעל חן |
מסיבה

סיפור פציעתה של חיילת צהל בחופשה דורון גנון במעדון הפורום בבאר שבע זעזע את המדינה במהלך מסיבה נפל מהמפלס העליון אל רחבת הריקודים צעיר ככל הנראה שיכו ופגע באופן קשה בדורון למרות הפציעה דלה התייחסו מארגני המסיבה לדורון כאילו היא שיכורה ורק לאחר שהובאה לבית חולים התברר כי היא נפצעה קשה והצעירה שאמורה היתה לעסוק בקריאת דוגמנות נותרה נכה ב100 אחוזים מרותקת לכסא גלגלים.

על פי כתב התביעה, ביום 28.3.15 בשעה 2:35 או בסמוך, שהתה גנון במועדון הפורום, ובעת שישבה על טריבונה, נפל עליה מגובה אדם שזהותו אינה ידועה, שהיה במועדון, אשר שהה במפלס הממוקם מעל למפלס בו הייתה הנפגעת. הנתבעים לא דיווחו על התאונה למשטרת ישראל או מגן דוד אדום, והנפגעת פונתה לבית החולים באמבולנס אשר פינה שיכורים. הנתבעים לא עדכנו את החובשים באמבולנס כי הנפגעת סובלת מפגיעת ראש, ולפיכך טולטלה הנפגעת וצווארה לא קובע כנדרש. כתוצאה מהתאונה, הנפגעת נחבלה באופן קשה בצווארה, ופונתה לבית החולים סורוקה בבאר שבע, בו אושפזה ואובחנה כסובלת משברים ב- 3 חוליות בעמוד השדרה הצווארי, והיא הפכה למשותקת ונכה בשיעור של 100% נכות.

בתביעה מבקש משרד הביטחון להשיב לו את הכספים שנדרש לשלם לנפגעת שנפצעה בארוע בהיותה חיילת, על פי חוק שיקום הנכים בגין כאב וסבל לרבות בגין ימי אשפוז, הפסד כושר השתכרות בעתיד, הפסד פנסיה, עזרת צד ג' בעתיד, הוצאות אשפוזים וטיפולים רפואיים ופארה-רפואיים לסוגיהם לרבות בדיקות טיפולים פיזיותראפיים, תרופות, ציוד רפואי והוצאות שיקום והוצאות ניידות.

המדינה טוענת בתביעה, כי הנתבעים פעלו ברשלנות ו/או בעצימת עיניים ו/או באדישות וכי לא נקטו באמצעי הזהירות שהיה עליהם לנקוט, ובשל כך נפצעה הנפגעת.

התביעה נסמכת, בין היתר, על הרשעתם של בעלי המועדון ושל החברה המפעילה בבית המשפט השלום בבאר שבע, בגין ניהול עסק ללא רשיון או היתר זמני.

התביעה הוגשה ע"י עו"ד אורנה פורגש ועו"ד ניר גנצ'רסקי מפרקליטות מחוז תל אביב (אזרחי) בשיתוף חטיבת תביעות וביטוח באגף היועץ המשפטי של משרד הביטחון

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות