החשוד ברצח מיכל סלה עדיין מסרב לשתף פעולה

שלושה שבועות בדיוק מאז הרצח של מיכל סלה ז"ל בביתה בישוב מוצא שליד ירושלים החשוד במעשה , בן זוגה אלירן מלול, ממשיך שלא לשתף פעולה עם חוקרי המשטרה,ואינו מוסר גירסה סדורה
יעל חן |
מיכל סלה ז"ל

סנגורו של מלול, עו"ד עידן גמליאלי מהסנגוריה הציבורית אומר כי "חקירת המשטרה נמשכת. אלירן נחקר, אבל הוא לא במצב שהוא יכול לשתף פעולה עם החוקרים". המשטרה מעריכים בניגוד לדברי הסנגור כי מלול פועל האופן טקטי כדי להימנע מלקדם את החקירה כנגדו.

הסיבה, כך לדברי עו"ד גמליאלי, היא "הרעה במצב הרפואי שלו. הוא מאושפז בבית חולים של שב"ס לאחר ששוחרר מבית החולים שערי צדק בשבוע שעבר, כמו שכולם יודעים, הוא אפילו אושפז במיון מכיוון שהפצעים שלו הזדהמו. הוא גם לא התייצב לדיונים בבית המשפט כי לא היה אישור של שב"ס. הם שלחו לדיונים אישורים שבגלל המצב הבריאותי שלו אי אפשר להביא אותו לבית המשפט".

עד עתה הוארך מעצרו של מלול פעמיים, כאשר בשני הדיונים כאמור, הוא לא נכח בבית המשפט. דיון נוסף נקבע ליום שלישי הקרוב,כאשר עו"ד גמליאלי מעריך כי "לא נראה לי שהוא יוכל להשתתף גם בדיון הזה".

למרות שמלול לא משתף פעולה עם החוקרים, במשטרה מעריכים כי מלול ככל הנראה תקף את מיכל סלה ז"ל במספר מקרים – זמן לא רב לפני הרצח היא החלה לשתף את הקרובים אליה כי בן זוגה מתנהג כלפיה באלימות. כמו כן, בימים האחרונים הגיעה למשטרה עדות מבת זוג לשעבר של מלול שסיפרה כי נהג כלפיה באלימות – ולכן היא ניתקה את הקשר עמו.

מלול, כפי שפורסם, חשוד כי רצח בדקירות סכין את בת זוגו מיכל סלה ז"ל – על גופתה נמצאו למעלה מעשר דקירות. מיכל ז"ל, 32, הותירה אחריה תינוקת בת שמונה חודשים שתגדל במשפחתה של אחותה הגדולה וגיסה. בני משפחתה של מיכל סלה ז"ל פנו בשבוע שעבר לציבור וביקשו מכל מי שהכיר את מיכל ז"ל ואת החשוד ברצח מלול, שיכול לשפוך אור על מה שהוביל לרצח הנורא – לפנות למשטרה. בפוסט שפורסם בפייסבוק נכתב בין השאר "אם הכרת את אלירן או מיכל ויש לך מידע, או אם נחשפת למידע – כצד שלישי – משמיעה או ברשת, אם באפשרותך לסייע לפענח את הפאזל – פנו למשטרה. עכשיו".

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות