הרעלת המזון בארומה תל אביב – שלב התביעות

על פי הפניה נטען כי נגרם לה נזק בריאותי כבד כתוצאה מהאירוע בו היא אושפזה במצב קשה והיא הובלה ליחידה לטיפול נמרץ. עוד היא דורשת מהחברה לקחת אחריות על האירוע. אחרי שחרורה מבית החולים טענה שירי: "הרשת ניסתה לגלגל את האחריות עליי, מקווה שהם יעשו בדק בית".
יעל חן |
כריך טונה אילוסטרציה

הצרות של ארומה תל אביב בתי המשפט ידרשו לדון בלפחות שתי תביעות נגד הרשת בעקבות הרעלת הטונה שארעה במסעדת ארומה ברחוב מנחם בגין בתל אביב לפני מספר ימים. שירי פורר, בת 41 ושאושפזה במצב קשה מאוד לאחר שאכלה סלט טונה שרכשה בסניף "ארומה תל אביב״ הודיעה כי היא מתכננת להגיש תביעה לפיצויים נגד הרשת בעקבות הנזק הרפואי שנגרם לה כתוצאה מהמקרה. בהודעה לחברה ששלחה שירי דרך עורך דינה, היא דורשת פיצויים של כחצי מיליון שח

שירי אושפזה בבית החולים איכילוב במצב קשה מאוד לאחר שחטפה הרעלה ופיתחה תסמין קיצוני של אלרגיה מסלט טונה שרכשה בסניף דרך בגין בתל אביב של "ארומה תל אביב ״ שירי דורשת את הפיצוי הכספי במכתב ששלחה דרך עורך דינה, ד"ר עדי ניב יגודה‎, טרם נקיטה בהליכים משפטיים שירי אושפזה בבית החולים איכילוב במצב קשה מאוד לאחר שחטפה הרעלה מסלט טונה שרכשה בסניף דרך בגין בתל אביב של "ארומה". שירי דורשת את הפיצוי הכספי במכתב ששלחה דרך עורך דינה, ד"ר עדי ניב יגודה‎, טרם נקיטה בהליכים משפטיים.

על פי הפניה נטען כי נגרם לה נזק בריאותי כבד כתוצאה מהאירוע בו היא אושפזה במצב קשה והיא הובלה ליחידה לטיפול נמרץ. עוד היא דורשת מהחברה לקחת אחריות על האירוע. אחרי שחרורה מבית החולים טענה שירי: "הרשת ניסתה לגלגל את האחריות עליי, מקווה שהם יעשו בדק בית".

שירי תיארה את מהלך האירועים שהביאו להרעלת המזון: "הרגשתי שהלשון שלי מתנפחת, שרף לי כל הפה", תיארה. "בהתחלה חשבתי שמדובר בעגבניות, ממש לא הבנתי שהייתי בסכנת חיים. בבית החולים הצילו אותי". בשיחה, היא הבהירה שאינה אלרגית לכל סוג מזון, ושמדובר בהרעלה כתוצאה מהמזון בסניף. "לחברה מהעבודה שלי קרה משהו דומה, הם היו צריכים שזה יקרה כדי שהם יבדקו. זה סניף מגעיל", אמרה. "מעולם לא חשבתי שאהיה בסכנת חיים מאוכל".

גם חברת ולחדר יצרנית מארז הטונה הגיש מכתב התרעה לפני משפט בו היא מתריעה על כוונתה לתבוע אותה בגין הנזק שנגרם לה בעקבות "סערת הטונה". לפי המכתב, ששלח עורך הדין עדי מיכלין, "עם גילוי הפרשה ניסיתם להרחיק מכם את האחריות, ולהטילה בין השאר על שולחתי, כמי שיצרה ומכרה את הטונה".

במכתב מדגיש עורך הדין כי "ממצאי משרד הבריאות, כפי שפורסמו, אכן מאששים את שנטען מלכתחילה על ידי שולחתי, כי מלוא האחריות רובצת לפתחה של רשת ארומה תל אביב", וכי "השימוש הרשלני שנעשה על ידכם במוצר היסב, וממשיך להסב, לשולחתי נזקים חמורים, כולל פגיעה במכירות ובמוניטין שלה".

ההליכים באים לאחר שמשרד הבריאות קבע בשבוע שעבר כי בדיקה במסעדה חשפה ליקויים תברואתיים ותקלה במקרר על רקע זה הוזמנו מנהלי המסעדה לשימוע בפני בכירי משרד הבריאות.

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות