מירוץ המכוניות בכביש בגין בירושלים גרם למותו של תושב העיר ופציעת אישתו

הפרקליטות הגישה כתב אישום נגד שני הנהגים שגרמו למותו של תושב ירושלים בן 50 ולפציעת אישתו באורח אנוש. השניים מואשמים בעבירת המתה תחת סעיף אישום 'המתה בקלות דעת'
רונן חן |
קנס בלבד על מהירות מופרזת - אילוסטרציה

חקירת המשטרה החלה בתחילת ספטמבר בערב ראש השנה עם הזעקתם של השוטרים לצומת הרוזמרין פינת מנחם בגין בירושלים לאחר שבמקום אירעה תאונה בה היו מעורבים מספר רכבים ופונו מספר פצועים, בהם גבר בשנות ה 50 שמותו נקבע בבית החולים, ואשתו שפונתה במצב קשה מאוד.

בוחני תאונות הדרכים של המשטרה, פתחו כאמור בחקירה מאומצת שכללה איסוף נרחב של ראיות וממצאים הן בזירה והן בסרטון שאותר על ידי חוקרי המשטרה כששני הנהגים מתחרים ביניהם על כביש בגין בירושלים, ונהג מכונית השברולט ושהיתה מעורבת בתאונה הקשה עפל פי כתב האישום אף מגיע עם רכבו עד למהירות של 225 קמ"ש!
עוד עלה מהחקירה ופרטי המכוניות המעורבות, כי רכב השברולט הפוגע, הורד מהכביש כאובדן גמור כבר בשנת 2017 וכי חל איסור מוחלט להעלות רכב זה לנסיעה על הכביש.
הנהגים החשודים בני 27 ו 32 ממזרח ירושלים כאמור התחרו ביניהם בצורה המסכנת את משתמשי הדרך, כאשר בצומת בגין ורוזמרין, איבד נהג רכב השברולט את השליטה ברכבו והתנגש בעוצמה ברכבו של המנוח.

עם סיום חקירת המשטרה והעברת תיק החקירה וחומר הראיות לפרקליטות, הגישו היום כתב אישום חמור נגד 2 הנהגים החשודים, ובו אישום בגין 'המתה בקלות דעת' נגד נהג רכב השברולט. מדובר הסעיף נדיר שבו מאשימה הפרקליטות עברייני תנועה שגורמים לתאונה קטלנית.

המקביל קיבל בית המשפט המחוזי בירושלים את בקשת המעצר עד תום ההליכים נגד שני הנהגים בשל המסוכנות הרבה העולה ממעשיהם ומעצרם של הנאשמים הוארך עד החלטה אחרת.

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות