מטפלת סיעודית התעללה בקשישה

המשטרה חוקרת אירוע של חשד להתעללות בקשישה על ידי מטפלת שעובדת במרכז סיעודי. אתמול נעצרה המטפלת והיום האריך בית המשפט השלום בתל אביב את מעצרה.
נעמה כהן |
עו"ד אלפסה סניגורה של המטפלת

משטרת מרחב יפתח פתחה בחקירה בגין חשד לביצוע עבירות של התעללות וגרימת חבלה בחסרת ישע, על ידי מטפלת בת 38 נתינה זרה מאוקראינה הגרה בתל אביב האירוע התרחש במרכז סיעודי צהלון ברחוב ירושלים בתל אביב.

מחקירה ראשונית עולה כי הקורבן, קשישה חסרת ישע בת 82 השוהה במרכז הסיעודי בתל אביב, הותקפה לכאורה על ידי המטפלת שלה בחדרה בזמן שזו נכנסה לטפל בה וגרמה לה לחבלות בגופה.

מרגע קבלת הדיווח פתחה המשטרה בחקירה מאומצת במסגרתה הגיעו השוטרים למטפלת ועצרו אותה לחקירה בסיומה נכלאה.

היום הובאה המטפלת לבית המשפט בתל אביב בדיון טענה נציגת המשטרה רסר קארין אקרמן, כי מדובר בתיק חמור כאשר המטפלט תקפה קשישה גרמה לה לחבלות ושבר בפנים. התלונה הוגשה בתחילת השבוע רק לאחר קבלת הראיות עצרנו את המטפלת. במקביל היה טיפול באירוע במקום העבודה יומיים לאחר קבלת התלונה ואז היא הושעתה מתפקידה. לאחר הצפיה בסרטונים המטפלת נעצרה. בחקירתה אמרה לאחר שהטיחו בה את הסרטונים שהיא לא זוכרת את שארע.

פרקליטה עורך הדין ניר אלפסה מהסניגוריה הציבורית טען כי מרשתו טוענת שהקשישה התנגדה פיזית להשכבה ומשכה בשערותיה של המטפלת. עו״ד אלפסה שביקש לשחרר טען כי המשטרה המתינה עם המעצר מספר ימים מיום הגשת התלונה. שופט יאיר חסדאי האריך את מעצרה בארבעה ימים וכתב בהחלטתו כי קיים חשד סביר לביצוע המעשים על ידי החשודה ויש מקום למשטרה למצות את החקירה כשהחשודה במעצר

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות