דיווח משריפת הדירה במרכז העיר ירושלים

לוחמי האש שהגיעו למקום תוך זמן קצר מאוד, חדרו אל תוך הבניין הבוער ותוך סיכון עצמי גדול, במעבר פיזי בתוך הלהבות האדירות בחום הכבד והעשן הסמיך, חילצו ארבעה לכודים מתוך האש והעשן בהם אדם כבן 50 עליו ביצעו הצוותים בשיתוף פעולה עם מד"א ירושלים החייאה עד שחזר לו הדופק, והוא פונה לבית החולים במצב קשה מאוד.
נעמה כהן |
שריפה, ארכיון (למצולמים אין קשר לנאמר בידיעה)

 

רשף שי נחמיה קצין כבאות והצלה שפיקד על הכוחות בזירת השריפה:"בסמוך לשעה 10 בבוקר הוזנקנו לשריפה בבניין ברחוב בן יהודה הנמצא במרכז העיר ירושלים.
הגענו למקום תוך זמן קצר מאוד למקום, והבחנו בשריפה מפותחת בבניין, בלכודים הזועקים לעזרה מתוך האש והעשן ובלהבות ועשן כבד האופפים את כל חלקו העליון של הבניין."לוחמי האש ללא שום היסוס, נכנסו לתוך "קיר של להבות" ותוך כדי סיכון עצמי אדיר, חילצו את הלכודים כמעט ללא פגע, למעט לכוד אחד אותו איתרנו שוכב בבית הבוער כשהוא ללא הכרה, ביצענו עליו פעולות החייאה ביחד עם חובשי מד"א ירושלים ולאחר שמצבו התייצב מעט, הוא פונה לבית החולים במצב קשה מאוד"

"בד בבד עם פעולות החילוץ, ביצענו פעולות כיבוי של האש שהשתוללה בבית, המשכנו בסריקות נוספות בתוך המבנה הבוער בכדי למנוע את התפשטות האש לכלל הבניין ובכדי לשלול הימצאותם של לכודים פוטנציאליים נוספים בבניין"

דוברות מד"א : בהמשך לשריפה בבניין ברחוב בן יהודה בירושלים: חובשים ופראמדיקים של מד"א מעניקים טיפול רפואי ומפנים לבי"ח שערי צדק גבר כבן 50 במצב קשה, מורדם ומונשם, לא יציב, לאחר החייאה. יותם

פראמדיק מד"א רפאל הרבסט, סיפר: "מהקומה העליונה בבניין היתמר עשן רב. בסיוע כוחות הכיבוי הגענו אל נפגע כבן 50 ששאף עשן, והיה מחוסר הכרה, ללא דופק וללא נשימה. ביצענו בו פעולות החייאה, וכשליבו שב לפעום, הרדמנו והנשמנו אותו, ופינינו אותו במהירות לבית החולים, כשמצבו קשה ולא יציב. הנפגעים הנוספים חולצו על ידי מכבי האש וטופלו על ידנו כשהם במצב קל ובהכרה מלאה".

3 פצועים חולצו לטיפול רפואי אחד במצב אנוש ושניים במצב קל.  פצועה קל מאוד סרבה להתפנות מהמקום.למרכז הרפואי שערי צדק הגיעו 2 נפגעים מהשריפה במרכז העיר. פצוע אחד במצב בינוני אך יציב. פצוע נוסף במצב קשה לאחר החייאה בשטח והוא מורדם ומונשם.

בכבאות והצלה לישראל מחוז ירושלים נפתחה חקירה לבירור נסיבות פרוץ השריפה!

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות