תיעוד: היכה את השומר כי לא פתח לו את שער החניון

נער בן 16 מבת ים נאשם בביהמ"ש לנוער בראשל"צ בתקיפת שומר בן 72 בגלל מריבה בחניון בשעת לילה מאוחרת. העובד נפצע ונזקק לטיפול רפואי
רונן לוי |
היכה עובד ניקיון: אילוסטרציה של אגרוף
אילוסטרציה

איפה הבושה? לבית המשפט השלום לנוער בראשון לציון, הוגש כתב אישום, נגד נער בן 16 שלפני כחודש תקף שומר קשיש בחניון וגרם לו לחבלה חמורה, רק מאחר והשומר סירב לפתוח לו את שער החניון.

השומר שנפצע ונזקק לטיפול רפואי הועבר לשיקום.

הנער נתפס זמן קצר לאחר המקרה והוא נאשם בעבירה של תקיפת זקן הגורמת חבלה חמורה.

תקיפת זקן הגורמת חבלה חמורה

באירוע שהתרחש לפני כחודש, הגיע הקטין בשעת לילה מאוחרת על קטנוע לחניון ברח' משה בקר בראשל"צ וביקש מהשומר שיפתח את השער.

לאחר שהשומר סירב לבקשתו, החל הנאשם להכות אותו בפניו ובגופו עד שנפל ארצה, גם כשהקורבן שכב על הרצפה, המשיך הנאשם להכותו, עד שעזב את המקום מבלי להגיש עזרה.

הקורבן, תושב העיר בן 72, פונה במצב קשה לבית החולים אסף הרופא ובהמשך אף נזקק לטיפול רפואי שיקומי וכעבור זמן קצר נעצר החשוד במעשה, נער בן 16, מבת ים ולמחרת נשלח ע"י בית המשפט למעצר בית עד להגשת כתב אישום כנגדו. כתב האישום מייחס לו עבירה של תקיפת זקן הגורמת חבלה חמורה.

השוטרים תיעדו: מכר סמים וניסה להימלט

אתמול (יום ג') פורסם באוביטר כי המשטרה הגישה כתב אישום ובקשת מעצר עד תום ההליכים נגד צעיר בן 23 מנתניה, בגן סחר בסם מסוכן, החזקת סם שלא לצריכה עצמית והפרעה לשוטר במילוי תפקידו.

הצעיר שהיה מתנייד בקורקינט ניסה להימלט מהשוטרים אך נעצר לאחר מרדף.

מכתב האישום עולה כי הנאשם סחר בסם מסוכן מסוג קנביס, בהיקפים גדולים ולכל דורש.

הסחר בוצע באמצעות הזמנות שנעשו ביישומון הוואטסאפ כשהנאשם היה מגיע לנקודת המפגש שנקבעה באזור נתניה כשהוא רוכב על קורקינט ומספק את הסמים לקונים.

לפני כחמישה ימים, בלשים מתחנת משטרת נתניה הפתיעו את הנאשם בעת ביצוע עסקה ברחוב קדושי עירק בנתניה ובתום מרדף, כשהנאשם משליך את הטלפון המבצעי שלו ושתי שקיות שהכילו סמים, הצליחו לעצור אותו.


עו"ד מור עטיה – מור עטיה חברת עורכי דין

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות