פרשת הפדופילים והסוכנת הסמויה: "בטח מתחילים איתך מלא"

כתב אישום הוגש לביהמ"ש נגד רוברט פרח, 38 מכפר יאסיף בעקבות עבודתה של סוכנת סמויה שהתחזתה לבת 14: הצצה להצעות המיניות אליהן נחשפות נערות בישראל
מעיין לביא |
אילוסטרציה envato

בשבוע שעבר הותרה לפרסום הפרשה שבמסגרתה סוכנת סמויה התכתבה עם גברים תוך שהציגה את עצמה כנערה. עם הפיכתה של החקירה לגלויה נעצרו מספר מעורבים החשודים בביצוע עבירות מין ברשת. כעת הוגש כתב אישום ראשון במסגרת הפרשה – נגד רוברט פרח, תושב כפר יאסיף, 38. כתב האישום הוגש לבית משפט השלום בירושלים, והוא מייחס לפרח ניסיון למעשה מגונה בקטינה מתחת לגיל 14, ניסיון לגרם מעשה מגונה בקטינה מתחת לגיל 14 וניסיון להטרדה מינית של קטין מתחת לגיל 15. על פי כתב האישום, הנאשם פנה לסוכנת משטרתית שהתחזתה לילדה בת 13.5 וביצע בה עבירות מין ברשת. התיאורים בו חושפים את עולמן של נערות רבות בישראל הנאלצות להתמודד עם עברייני מין ברשת.

על פי כתב האישום, במסגרת מאבק בתופעת עבריינות המין ברשת האינטרנט נגד קטינים, ביצעה משטרת ישראל במהלך החודשים מרץ ועד ליוני מבצע לאיתור חשודים. לצורך כך, הונחתה שוטרת במחלק בימ"ר ירושלים להציג עצמה ברשתות החברתיות כקטינה בת 13.5. הנאשם יצר קשר עם הסוכנת, ניהל איתה התכתבויות בעלות תוכן מיני, ביקש ממנה להסיר את בגדיה ולהראות לו באמצעות וידאו את גופה והנחה אותה לגעת בגופה. כל זאת כאשר במהלך השיחות היא ציינה בפניו מספר פעמים כי היא בת 13.5 ושהיא תלמידת בית ספר.

"יש לך גוף יפה"

הנאשם התעניין במראה של הסוכנת ושאל לגובהה ומשקלה, וכן "איפה את הכי מלאה בגוף שלך בטן רגלים תוסיק" (הטעויות במקור, מ"ל). כשהשיבה לו הסוכנת שהיא רזה, העיר הנאשם "כןןן אהה אבל גוף יפה", הוסיף חייכן עם לשון בחוץ וכתב "ככה נראה לי לפחות". אז העיר הנאשם "עם הזמן רק תהיה יותר מתוקה והגוף שלך יגדל… הציצי והתוסיק שלך", וכן "כאילו עם הזמן הגוף שלך יתפתח הציצים שלך יגדל התחת שלך יהיה יותר שופע". הנאשם גם כתב לסוכנת "בטח מתחילים איתך בנים אהה מתוקה".

משהשיבה הסוכנת שהיא לומדת בבית ספר המיועד לבנות, העיר הנאשם "חחחח אההה אז בנות יש לך קטעים איתם…. נוגעים בתחת ציצי משהיא פעם נסתה לנשק אותך". הסוכנת השיבה לו "אה לא איככככ", אז תהה הנאשם "נסית.פעם משהו עם בחור נשיקה או משהוא יותר". בתגובה לתשובתה השלילית של הסוכנת, התעניין הנאשם "בא לך לנסות". הסוכנת השיבה שאינה יודעת, והנאשם המשיך "אבל לפעמים מתחשק לך… להתנשק או שמשהו ינגוע לך בגוף", אך הסוכנת השיבה שזה נראה לה מלחיץ.

"תשימי את היד שלך בתחתונים"

מיד לאחר מכן, התעניין הנאשם "את נוגעת בעצך לפעמים…. משחקת בציצי מלטפת את עצמך נוגעת לך למטה". הסוכנת שללה והשיבה שזה נראה לה מלחיץ, אז עודד אותה הנאשם "לא חיים שלי זה דבר מאוד תעבי בגיל שלך שתתחרמני ככה לפעמים שתאונני טלטפי לך את הכוס", ואף הציע "בא לך לנסות לחבות את ההרגשה תנסי עכשיו בקטנה ללטף לך את הכוס".

הסוכנת השיבה שהיא לא רוצה מאחר שזה מלחיץ אותה, אך הנאשם הפציר בה "תנסי שניה טלפי בקטנה את הכוס תראי איך את מרגישה". הסוכנת הסבירה כי אינה יודעת כיצד עושים זאת, אז הנאשם הנחה אותה "תסימי את היד שלך בטחטונים וטלטפי את הכוס שלך". גם כאשר הסוכנת תהתה האם זה לא מגעיל או יכאב, המשיך הנאשם לדחוק בה "לא זה מאוד טבעי נשמה תנסי אין לך מה להפסיד", "לא זה מאוד מרגיע והרגשה מאוד מיוחדת תנסי תסימי את היד שלך בטחטונים ותלתפי את הכוס" כאשר הסוכנת תהתה "מה ילדות בגיל שלי בגיל 13 עושות אתזה?", אמר הנאשם "בטח זה דבר מאוד תבעי נשמה".

בבקשת המעצר צוין, "מסוכנותו של המשיב גבוהה חרף העובדה שמדובר ב'מגע וירטואלי' שכן דווקא המרחב הווירטואלי סיפק למשיב כר פעולה בחסות האנונימיות, למימוש יצריו המיניים".

__________________________________________________________________

עו”ד אסף גל

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות