עו"ד הסירו בעצמם שלט משמיץ כנגד חבר למקצוע בנתיבי אילון

שלט משמיץ כנגד כונס נכסים הוסר בשעת לילה מאוחרת ע"י עו"ד ויצמן, המשנה לראש הלשכה, יחד עם עו"ד נוספים תוך סיכון חיים: "לא אתן שנגיע שוב לרצח עו"ד"
נעמה כהן |
עו"ד הסירו בעצמם שלט משמיץ כנגד חבר למקצוע בנתיבי אילון
השלט המכפיש באיילון

ביום חמישי עלה פוסט בקבוצת הפייסבוק הגדולה לעורכי דין "ליטיגציה עורכי דין ועוד" עם צילום של כרזה ענקית ומשמיצה כנגד עורך דין וכונס נכסים על גשר השלום, כך שכל נוסעי איילון דרום ראו את הכרזה, בה השמיצו את עורך הדין, והאשימו אותו בדברים חמורים וקשים. עורכי הדין בקבוצה נחרדו מהמחשבה שחבריהם מושמץ בפומבי כך לאור היום ללא עוול בכפו, והכל בשל ביצוע עבודתו ככונס נכסים מטעם הבנק.

בקבוצה הגיב עו"ד יוסף ויצמן, המשנה לראש הלשכה, שהוא מוכן ללכת בעצמו להסיר את השלט, וביקש שיצטרפו אליו עוד כמה חברים בשל החשש מאלימות וחוסר ידיעה כיצד יסירו את הכרזה המשמיצה מהגשר.

תוך כמה דקות קיבל עו"ד ויצמן פניות רבות, כך בשעה 23.00 הגיע עו"ד ויצמן עם עוה"ד אייל כפיר, תום יעקב ושלומי כהן והסירו את השילוט שהיה קבוע עם פרופילים ותמיכות, בזהירות ובנחישות, תוך סיכון חיים, אך מתוך אמונה שיש לעשות הכל להסיר את החרפה מיידית.

באו לעזרת חבר., עוה"ד שהסירו את הכרזה

הסירו את השלט המשמיץ בעצמם

כך עצר עו"ד ויצמן בעצמו את ההשפלה והביזיון של חבר למקצוע.

מבדיקה עולה כי מדובר בנתבע שבמסגרת הליכים משפטיים ביתו עומד למכירה במסגרת כינוס נכסים, ועל רקע זה, פתח במלחמת השמצות כנגד ארבעה עורכי דין, מנהלי בנק דיסקונט וכן נשיאת בית משפט העליון.

השלט שהוסר מנתיבי איילון

עו"ד יוסף ויצמן מסר בתגובה: "נחרדתי לראות כרזה משמיצה כנגד חבר למקצוע. כקולגה וכנבחר ציבור לא יכולתי להמשיך את החרפה ולכן יצאתי עם חברים טובים להסיר את הכרזה. תודה לעוה"ד שהצטרפו אלי חרף השעה, והורידו בזהירות את השלט. לא אתן שנגיע שוב פעם לרצח של עו"ד כפי שקרה עם עו"ד אפרים ארנון ז"ל".

עוה"ד המושמץ אמר בתגובה ש"מתנהל נגדו מסע רדיפה בשל עבודתו". לדבריו, הוא פנה למשטרה בתלונה להסרת השלט, המשטרה הפנתה אותו לעיריית תל אביב שהפנו אותו לחברת נתיבי איילון שגם שם לא ביצעו את אשר מוטל עליהם. "אני מברך ומעריך מאוד את עו"ד ויצמן על היוזמה החברית הנדירה שעשה עבור מי שאיננו מכיר כלל".

______________________________________________________________

עו”ד יוסף ויצמן

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות