שוחרר חשוד בעבירות אינוס יממה לאחר מעצרו

המשטרה החליטה לשחרר את תושב ירושלים, זאת לאור השאלות והתהיות שהעלה עו"ד מור ברכה בדיון שהתקיים בעניינו בבית המשפט באשר לגרסת המתלוננת
רונן לוי |
שוחרר חשוד בעבירות אינוס יממה לאחר מעצרו
אילוסטרציה

המשטרה החליטה לשחרר אחרי יממה במעצר את תושב ירושלים, אשר נעצר בחשד למספר מעשי אינוס, תקיפה סתם ופגיעה בפרטיות. במסגרת דיון בהארכת מעצרו החליט בית המשפט להאריך את מעצרו ביממה זאת לאור השאלות והתהיות שהעלה עו"ד מור ברכה בדיון בבית המשפט ולמחרת המשטרה קיבלה את דברי הסנגור ושחררה את החשוד מהתחנה מבלי שהועלה לדיון.

על פי בקשת המעצר, נגד החשוד הוגשה תלונה בגין ריבוי עבירות מין ופגיעה בפרטיות, כאשר המתלוננת על פי חומר החקירה הייתה בקשר כלשהו עם החשוד והגישה בהמלצת חוקר המשטרה צו הרחקה ממנו.

עו"ד מור ברכה
עו"ד מור ברכה

הסנגור מור ברכה: "המתלוננת רצתה להביא עימו ילד לעולם"

בדיון בבית המשפט אמר הסנגור עו"ד מור ברכה, כי דווקא המתלוננת היא שיזמה את הקשר עם החשוד וביקשה להביא עימו ילד לעולם. עוד תהה עו"ד ברכה, מדוע המשטרה התמהמה עם מעצר החשוד.

"תשובות המשטרה", אמר עו"ד ברכה, "מעלות לא מעט תהיות וקשיים מסוימים, יש פה לכאורה קשר שנרקם בין החשוד למתלוננת, אין הכחשה בנושא הזה. יש בקשה ודרישה מפורשת שנסמכת שהתבקשה מספר פעמים כי החשוד יביא למתלוננת ילד לעולם והוא סירב לאחר מספר חודשים הגיעה לעולם התלונה".

ביהמ"ש העלה תהיות

עוד הוסיף: "איננו יודעים אם היה מגע או קרבה בין החשוד למתלוננת בתקופה האחרונה, אך הגדילה לעשות והגישה בקשה לצו הרחקה, התלונה הוגשה ב-20 לחודש אולם רק לאחר 24 שעות נעצר החשוד, אם נעצר בשלוש אחר הצהריים, אנו לאחר 24 שעות בבית המשפט כאשר התיק נסמך בעיקרו על עדות המתלוננת, עולה שאלה מדוע פעולת חקירה בסיסית בתיקים של גרסה מול גרסה לא נעשתה בשלב זה".

השופטת מיקה בנקי שלא קיבלה את בקשת המעצר לארבעה ימים והסתפקה ביממה בלבד זאת בשל התהיות בתיק החקירה. כאמור למחרת החשוד לא הובא שוב לבית המשפט והוא שוחרר בתחנת המשטרה.

לאתר עו"ד מור ברכה לחצו כאן.

_________________________________________________________________

לצפייה ודירוג כבוד השופטת מיקה בנקי

_________________________________________________________________

עורך דין פלילי מור ברכה

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות