ראש ארגון פשע מיפו נרצח – חשש מגל נקמה

עיזאת חאמד, ראש ארגון פשיעה מיפו, בן 55, שישב שנים רבות בכלא, נורה אמש בגבו בזמן שרכב על אופנוע בדרום תל אביב. המתנקשים נמלטו מהמקום
דניאל בן חמו |
זירת הרצח אמש.

עיזאת חאמד, ראש ארגון פשיעה מיפו, בן 55, שישב שנים רבות בכלא, נורה אמש (יום שבת) למוות בדרום תל אביב. אלמונים פתחו לעברו באש מטווח קצר ירו בגבו ונמלטו. ביפו חוששים כעת מהתחדשות גל הרציחות בעקבות הרצח.

סמוך לשעה שמונה וחצי בערב, התקבל דיווח על ירי ברחוב גרינבוים בשכונת תל כביר בתל אביב. חובשים ופרמדיקים של מד"א שהוזעקו למקום ביצעו בחמאד פעולות החייאה, אולם נאלצו לקבוע את מותו במקום.

המתנקשים נמלטו מהמקום

חובשי מד"א יוסף ששון וכפיר ורסאנו סיפרו: "הפצוע שכב על הכביש כשהוא מחוסר הכרה וסובל מפציעות מדממות בגופו. ביצענו בדיקות רפואיות והענקנו לו טיפול רפואי שכלל עצירת דימומים וביצוע פעולות החייאה אבל הפציעה שלו הייתה אנושה ובסופן נאלצנו לקבוע את מותו".

כוחות משטרה רבים זרמו למקום האירוע וחסמו את כל האיזור ומחקירה ראשונית עלה כי הקורבן נורה בגבו בזמן שרכב על אופנוע, או כשעמד בסמוך לו והמתנקשים שככל הנראה הגיעו על אופנוע ירו בו מספר קליעים ונמלטו מהמקום. במשטרה החלו בסריקות אחרי היורים אולם עד כה ללא כל הצלחה.

מלך דמי החסות

חאמד הינו אחד מהעבריינים המוכרים ביותר ביפו, במהלך השנים ארע סכסוך בין משפחתו למשפחה אחרת, במהלך אותו סכסוך נרצחו יותר מ-15 בני אדם, ביניהם ארבעה מאחיו של הנרצח.

הוא נעצר בעבר באשמת חטיפה וישב בכלא שלוש שנים לאחר שהפרקליטות לא הסכימה לחשוף מקורות ולפני 10 שנים הוא נעצר ביחד עם חשודים נוספים באשמת סחיטת דמי חסות רחבת היקף והטמנת מטעני חבלה. בשנים האחרונות הוא עסק גם בהלוואות.

_____________________________________________________________________

עו”ד יאיר בן שטרית

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות