קצה חוט: החוקרת של "אבודים" חושפת סודות

נתי להב התארחה בפודקאסט של ברהנו טגניה ומאור צור ושיתפה על עולמם של החוקרים הפרטיים ועל הערך המוסף של חוקרת אישה: "אני מכילה אותם"
מעיין לביא |
מאור צור וברהנו טגניה.

כתבי הפלילים ברהנו טגניה ומאור צור אירחו השבוע בפודקאסט שלהם "קצה חוט", את החוקרת הפרטית נתי להב, חברת הוועד המנהל של לשכת חוקרים פרטיים, ובעלת משרד של נשים חוקרות פרטיות. נתי היא גם חלק מהחוקרים בתוכנית "אבודים" של רשת 13.

טגניה וצור חנכו בשבוע שעבר פינה חדשה שעוסקת בעולמם הסודי של החוקרים הפרטיים וחושפת את המאזינים אל מאחורי הקלעים של החוקרים הפרטיים ולסיפורים הכי מטורפים מעולמם.

להב, סיפרה לשניים על העבודה בתוכנית "אבודים", על הסיוע שלה להורים בחיפוש ילדיהם שנעלמו ועל היתרון בלהיות אישה חוקרת.

להב: "יצאתי מהצילומים בדיוק כדי לדבר אתכם, אנחנו מ-7 בבוקר על הרגליים, עם תיק רצח מטורף מלפני 30 שנה – יש לכם למה לצפות".

להב סיפרה על הערך המוסף של חוקרת אישה: "אני לא רק חוקרת פרטית. אנשים לפעמים מגיעים אלי בשבר מאוד גדול בחיים שלהם. אני פוגשת אנשים בגירושים, בבגידות, בחיים בחוסר ודאות. אני לא רק חוקרת, אני גם מכילה אותם".

המסע אחר הילדים האבודים

"באים אלי", המשיכה להב, "הרבה הורים שהילדים שלהם צעירים, בני 20 עד 40, ובאיזשהו שלב פתאום התחילה התדרדרות במצב שלהם וזה גורם לאותם ילדים להעלם מהחיים של כל הסובבים שלהם. לא מדובר במקרה בודד".

לדברי להב, לאחרונה פנו אליה הורים "שהיו עם שני תארים מהאוניברסיטה, הייתה בתהליך גירושים, הייתה שם התדרדרות, היא הלכה והתנתקה מכולם. אין לה רשתות חברתיות, היא ניתקה את הטלפון, יש לה ילדים שגם לא שומעים ממנה. ההורים כבר שנים לא יודעים מה קורה עם הבת הזו ובעצם מבקשים ממני לאתר אותה. היה מאוד קשה כי היא מנותקת קשר, אבל במקרה הזה הצלחתי למצוא אותה בישראל, במצב יחסית טוב. ההורים הצליחו לראות תמונות שלה".

מאור צור: "יש אנשים שפשוט בוחרים להעלם. רציתי בזמנו לעשות סדרה על נעדרים וכבר אמרו לי מראש במשטרה שיש המיון אנשים שפשוט לא רוצים שיאתרו אותם. לקחתי תיק של אדם שנעדר באמצע היום בתל אביב, אחרי חודש אני מקבל טלפון: 'מאור שלום, אתה מחפש אותי אבל אני אגיד לך את האמת, תשחרר, אני לא רוצה לחזור. יש לי חובות. בחייאת, אני לא מתאים לתוכנית שלך, תשחרר ממני'".


עו"ד סמדר אלטרס

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות