אדם נשך אדם

לביהמ"ש הוגש כתב אישום נגד צעיר, 28, שתקף ונשך אחר במהלך קטטה עד שנתלשה חלק מאוזנו. את המעשה תיעדו מצלמות האבטחה במקום
אייל חן |
אילוסטרציה

לבית משפט השלום בראשון לציון, הוגש כתב אישום נגד תושב העיר, בן 28, בגין תקיפת אדם אחר וכן נשיכתו עד שנתלשה חלק מאוזנו. מחלקת התביעות ביקשה להאריך את מעצר הנאשם עד תום ההליכים.

על פי כתב האישום, בשבוע שעבר הגיע הנאשם לפאב בעיר והחל להטריד את המלצרית במקום ואף איים עליה. הקורבן שהיה אחד מלקוחות הפאב והבחין במתרחש פנה אליו בניסיון להרגיעו, בתגובה תקף אותו הנאשם.

לאחר התערבות של אנשים נוספים שנכחו במקום, עזב הנאשם את האזור. אלא שבהמשך הלילה חזר הנאשם לפאב וארב לקורבן ועם צאתו מהמקום החל לתקוף אותו עד שבשלב מסוים נשך את אוזנו עד כי תלישת חלק מהאוזן.

הקורבן נפצע באורח בינוני ופונה לבית החולים על ידי גורמי רפואה, שם נזקק לניתוח לטיפול בפציעתו. כאמור, הנאשם נעצר על ידי המשטרה ומאז הוארך מעצרו על ידי בית המשפט עד להגשת כתב האישום ובקשה למעצר עד תום ההליכים על ידי יחידת התביעות במחוז מרכז.

________________________________________________________________

עו”ד אלכסנדר וסרמן

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות