תושב ירושלים נאשם: ניסה לאנוס מאושפזות

כתב האישום החמור שהוגש נגד יגרמל אלמו, 39, מתאר כצד נכנס לביה"ח הסיעודי הרצוג וביצע מעשים מגונים ב-2 מטופלות מחוסרות הכרה
רונן לוי |
אילוסטרציה shutterstock

לבית המשפט המחוזי בירושלים, הוגש כתב אישום נגד יגרמל אלמו, תושב ירושלים בן 39, בגין ניסיון אינוס של חולה סיעודית תוך ניצול מצבה המונע ממנה לתת הסכמה חופשית וכן ביצוע מעשה מגונה של חולה סיעודית אחרת תוך ניצול מצבה המונע ממנה לתת הסכמה חופשית, והתפרצות לבניין שאינו מקום מגורים או תפילה. אחות שהבחינה במעשיו הפעילה את מערכת ההתראה ואלמו נמלט מהמקום.

על פי כתב האישום, לפני כשבועיים, הנאשם התפרץ לבית החולים הסיעודי "הרצוג". במהלך שהותו בבית החולים, נכנס הנאשם לחדרה של מטופלת כבת 52, מונשמת וללא יכולת לתקשר, הרים את כותנתה וביצע בה מעשה מגונה.

האחות הזעיקה עזרה

בהמשך, הנאשם נכנס לחדרה של מטופלת כבת 67 עם דמנציה מתקדמת אשר נזקקת להנשמה, במצב צמח וללא יכולת לתקשר. הנאשם עלה על מיטתה, הסיט את כותנתה ותקף אותה מינית. הנאשם עשה זאת עד שלחדר נכנסה אחות, הפעילה את מערכת ההתראה והנאשם נמלט מהמקום.

לצד כתב האישום מבקשת הפרקליטות להותיר את אלמו במעצר עד תום ההליכים נגדו. בבקשה למעצר עד תום ההליכים צוין כי בידי הפרקליטות, ראיות לכאורה להוכחת המיוחס לאלמו וביניהן סרטוני מצלמות האבטחה של בית החולים. עוד צוין, כי יש לנאשם עבר פלילי הכולל 7 הרשעות קודמות בגין איומים, עבירות אלימות, שוד, גניבות, פריצה, היזק לרכוש, הסגת גבול ועוד ונגזרו עליו בין היתר עונשי מאסר בפועל לתקופות ממושכות של בין חצי שנת מאסר לשנתיים וחצי מאסר.

"העבירות המיוחסות למשיב, ונסיבות ביצוען מקימות נגדו עילת מעצר, לפיה קיים יסוד סביר לחשש שהמשיב יסכן את בטחון הציבור. מסוכנותו של המשיב כעולה מהמעשה המיוחס לו, וכן עברו הפלילי של המשיב מבססים את המסקנה, כי אין תחליף ראוי למעצרו עד לתום ההליכים המשפטיים נגדו בתיק העיקרי", נכתב בבקשת המעצר.

___________________________________________________________________________

עו”ד ניר יסלוביץ

 

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות