הסיפור המוזר על חיילת, תלונה מפוברקת ופוסט שקרי בפייסבוק

פוסט על ירי בכלבים הסעיר השבוע את הרשת והוביל את המשטרה למחברת, חייל כבת 20, שהודתה כי האירוע לא התקיים וכי כתבה את הדברים מתוך מניע אישי
%d7%93%d7%a0%d7%94-%d7%9c%d7%95%d7%95%d7%99%d7%a0%d7%a1%d7%a7%d7%99 |

הפוסט שהסעיר את הרשת בתחילת השבוע על ירי בגורי כלבים בדרום, הוביל את המשטרה לכותבת הפוסט חיילת כבת 20 ממרכז הארץ ולאחר חקירה הוברר כי מדובר בפוסט שיקרי והאירוע מעולם לא התקיים והפוסט נכתב ממניעים אישיים. בסיום חקירתה היא שוחררה והחומרים בעניינה יועברו למשטרה הצבאית.

בתחילת השבוע התקבלה תלונה במשטרת ישראל אודות אירוע מזעזע של ירי בגור כלבים בגזרת אשקלון פתחה משטרת אשקלון בחקירה אינטנסיבית תוך השקעת אמצעים רבים לאיתור המעורבים לרבות הקרבנות שנחשפו למחזה הקשה.

הפוסט השקרי בפייסבוק

היחידה החוקרת איתרה את אחת הקורבנות, חיילת אשר סיפרה כי הגיעה לאחד מהיישובים הסמוכים לאשקלון ביחד עם מפקדה על מנת לקחת גורים חולים, שבעל הכלבים מסרב להעבירם ללא תמורה כספית, אחמד, הוציא לדבריה נשק וירה בהם למוות וכתוצאה מכך נגרמה לה טראומה של ממש.

המשטרה: "נמשיך להילחם בתופעת ההתעללות בבע"ח"

עם התפתחות בחקירה עלה כי היא מדובר בסיפור בדוי על רקע מניעים אישים ובסיום החקירה יועברו החומרים למצ"ח להמשך טיפול. מהמשטרה נמסר כי היא תשקיע את כל המשאבים להילחם בתופעת ההתעללות בבעלי חיים ולמצות עם החשודים את הדין. עם זאת תפעל להעמיד לדין כל גורם אשר ינסה לפגוע בעבודת המשטרה במסירת הודעות שקריות.

מהמשטרה נמסר: ״משטרת ישראל תשקיע את כל המשאבים להילחם בתופעת ההתעללות בבעלי חיים ולמצות עם החשודים את הדין. עם זאת תפעל להעמיד לדין כל גורם אשר ינסה לפגוע בעבודת המשטרה במסירת הודעות שקריות".


עו"ד חנה בן יהודה


 

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות