היעד אתמול לחיסול בכביש 65 העדה המרכזית בשני משפטי רצח

האישה וכן בעלה הם עדים מרכזיים בשני תיקי רצח המיוחס לאירגון פשיעה שנחשב לאחד מאירגוני הפשע האלים ביותר שפעל בישראל בשנים האחרונות. לראש אירגון הפשיעה מיחסים שורה ארוכה של מעשי אלימות מעשי רצח ומעשי סחיטה רבים.
רונן חן |

 

במשטרה בודקים את כיוון החקירה כי היעד אתמול לחיסול בכביש 65 שבמהלכו הטמנו שני מטעני חבלה ברכב של אשת עבריין ממרכז הארץ כאשר אחד ממטעני החבלה התפוצץ וגרם לפציעת ארבעת יושבי הרכב הנהגת בת 28 אישה בת 70 ושני ילדים בני שנתיים וארבע נפצעו באורח קל ובינוני למרבה המזל המטען השני שהיה אמור להתפוצץ אף הוא לא פעל ככל הנראה בשל תקלה טכנית ובכך נמנע אסון כבד מאוד.

במשטרה החליטו במהלך הלילה להעביר את תיק החקירה בפרשה לידי צוות חוקרים מיוחד של ימ״ ר תל אביב הסיבה

האישה וכן בעלה הם עדים מרכזיים בשני תיקי רצח המיוחס לאירגון פשיעה שנחשב לאחד מאירגוני הפשע האלים ביותר שפעל בישראל בשנים האחרונות. לראש אירגון הפשיעה מיחסים שורה ארוכה של מעשי אלימות מעשי רצח ומעשי סחיטה רבים.

קרוב משפחה של עד מרכזי אחר בפרשה חוסל לפני כשנה זמן קצר לאחר שהתבררה זהותו של העד.

לאחרונה החליטו האישה ובעלה לעבור מביתם במרכז הארץ מחשש לחייהם בעקבות המשפט שבו הם כאמור עדים מרכזים הם עברו לגור יחד עם ילדיהם בחדרה.
לפי שעה לא ברור מדוע בני המשפחה לא הוכנסו לתוכנית להגנת עדים למרות שהם נחשבים לעדים מרכזים ולנוכח המוניטין האלים של אנשי אירגון הפשיעה שכנג ראשו ואנשיו הם אמורים למסור עדות בבית המשפט.

בני המשפחה הועברו בשעות האחרונות למקום מסתור.

כאמור במשטרה החליטו להעביר את החקירה לצוות מוקירה מיוחד הימר תל אביב בית המשפט בחדרה הוציא צוו איסור פירסום על מהלכי החקירה

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות