הדרך לפסגה של עו"ד יריב קדם עוברת בלגו

עו"ד יריב קדם חושף בשיחה אישית את חלומו הגדול, מספר על כל הדברים שעיצבו אותו להיות מי שהוא היום. אז איך כל זה קשור ללגו?
נעמה כהן |
עו"ד יריב קדם
עו"ד יריב קדם

החלום הגדול שלו זה להקים סטארט-אפים ליזמים, בזמנו הפנוי הוא נהנה משחייה בים וכל מה שעיצב אותו להיות מי שהוא היום התחיל מבנייה בלגו – הכירו את עו"ד יריב קדם.

אם לסכם לכם במילה אחת עוד לפי שאנחנו בכלל מתחילים, המילה תהיה "לגו". מאז ומתמיד עו"ד יריב קדם אהב לבנות ולתכנן דברים. הדבר הכי מוגזם שבנה זה מטוס מלגו.

החזון העסקי של עו"ד יריב קדם הוא להגשים חלומות ליזמים. השליחות המקצועית של העסק שלו היא המעטפת הכוללת שהוא מספק ליזם שבא עם חלום ורעיון. אותו יזם לא יודע מהי הדרך שלו ברמת מהו הצעד הראשון ומה הצעד הבא אחריו, ולשם כך עו"ד יריב קדם אפיין מפת דרכים מדויקת.

מפת דרכים

אחרי יותר מ-20 שנות פעילות בענף הטכנולוגי, העסקי והמשפטי, ערך ואפיין את מפת הדרכים אותה כך שהיא מתאימה לכל סטארט-אפ, והיא והיא כוללת בתוכה גם את ההיבטים הכלכליים והשיווקיים – 'וואן סטופ שופ' ליווי למשקיע.

הצלחה בעייני עו"ד יריב קדם היא הגשמה עצמית. "ההגשמה העצמית שלי באופן אישי זה לתת אפשרויות ושירותים לאנשים. אני מאוד אוהב אנשים", כך הוא מספר.

ההצלחה הכי גדולה שלו הייתה ללוות סטארט-אפ בתחום הסייבר, שהצליח לגייס סכום כסף לא מועט. "הכנתי לסטארט-אפ את כל ה'מאחורי הקלעים'", הוא אומר. "כלומר, כל מה שצריך מבחינה משפטית ועסקית, בליווי של מומחים. הרי צריך לאגד את כל בעלי המקצוע תחת קורת גג אחת, וזה בדיוק מה שאני עושה".

______________________________________________________________

"ההגשמה העצמית שלי באופן אישי זה לתת

אפשרויות ושירותים לאנשים. אני מאוד אוהב אנשים"

________________________________________________________________

המחקרים מראים שסטארט-אפים היום לא נופלים, הם מדשדשים.

"הסטארט-אפים לא מצליחים להגיע למשקיעים או לשוק, כלומר להגשים את החזון של הסטארט-אפ שלהם, לעו"ד יריב קדם יש את התשובה – הוא יודע איך ויכול להוביל אותם למקום בו הם עושים את זה בצורה הכי טובה".

"העסק הזה הוא 100% אני. הוא תלוי בי, אני מרכז את כל העניין של הקמת הסטארט-אפ. בלעדי המיזם הזה לא היה עובד, כי אני מתפקד גם כמו מנהל המוצר – מרעיון להגשמה, וזה כולל גיוס ותכנון נכון: מאיפה לגייס השקעה, איך יזם יכול לבוא עם סכום של הון עצמי נמוך ומשם לפרוח. אני היחיד בארץ, ואולי בעולם שיודע איך לעשות את זה".

"הספורטיביות היא חלק ממני", עו"ד יריב קדם

שילוב של פטנטים וטכנולוגיה

עו"ד יריב קדם טוען שאנחנו מתעסקים בעולם ובארץ בטכנולוגיה, אבל כל הנושא של הקמת סטארט-אפ נמצא בימי הביניים. "הסטארט-אפ", כך לדבריו, "הוא מוצר פיננסי שמשקיע צריך לקנות אותו, ולאותו משקיע יש המון אפשרויות, אז למה שהוא יקנה דווקא אותך?".

הבידול של עו"ד יריב קדם לעומת מתחריו הוא בעולם המשפטי, בעיקר בפטנטים. "אני מומחה בפטנטים ובטכנולוגיה".

מעבר לזה, הבידול במוצר של עו"ד יריב קדם הוא שהוא נותן את כל השירותים הקריטיים והרלוונטיים לסטארט-אפים תחת קורת גג אחד. "כולם נותנים שירותים פרטניים, רק אני מאגד הכל בסנכרון אחד עם מפת הדרכים שיצרתי לכל הצעדים הנדרשים, כי הדברים שלובים אחד בשני".

__________________________________________________

"מה שאני עושה היום – אני מצליח ביכולת התכנון

עוד מתקופת הלגו ואני בעצם חי את החלום"

___________________________________________________

חי את החלום

תיק שעו"ד יריב קדם לא היה לוקח זה תיק שהוא לא מרגיש שהוא מוצדק מבחינה ערכית. "הספורטיביות היא חלק ממני וכשאני מרגיש שזה לא נכון אני לא אקח אותו".

הדבר החשוב ביותר בעיניו זה איך לעזור לאנשים להגשים את עצמם. "מה שאני עושה היום – אני מצליח ביכולת התכנון עוד מתקופת הלגו ואני בעצם חי את החלום".

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות