כיפה אדומה לסוחטים: הגיעו לדרוש כסף ונעצרו

המשטרה עצרה "על חם" 6 חשודים בחשד שסחטו באיומים בעל עסק סמוך לקריית מלאכי. המעורבים, תושבי הפזורה הבדואית, נתפסו שעה שהגיעו לקבל את כספם
רונן לוי |
שוד שודד איום חטיפה סחיטה
אילוסטרציה envato

ניסו לסחוט באיומים 100 אלף דולר מבעל עסק בדרום הארץ, ונעצרו הלילה 'על חם' רגע לפני שחשבו כי הכסף יועבר לידיהם – חקירה סמויה של המשטרה הובילה לחשיפת זהות החשודים ותכנון הפעילות המבצעית שהובילה ל 6 עצורים.

ראשיתה של החקירה הסמויה בעקבות דיווח שהתקבל במשטרה בראשית השבוע, לפיו חשודים הגיעו לבית עסק סמוך לקריית מלאכי, גרמו לו נזק ונמלטו מהמקום.

זמן קצר לאחר מכן, החלה מסכת סחיטה באיומים כלפי בעל העסק, במהלכה יצרו עמו קשר החשודים, ודרשו ממנו עפ"י החשד להעביר לידיהם סכום של כ – 100 אלף דולרים, ותמורת זאת יוודאו כי בית העסק שלו לא יפגע בשנית.

השוטרים הפתיעו

במהלך החקירה הסמויה שנוהלה בשיתוף פעולה של היחידה המרכזית בלכיש ותחנת קריית מלאכי, התבררה זהותם של החשודים (שנות ה 20-30, פזורה הבדואית בדרום ורהט), ובשלב זה החלו לרקום במשטרה פעילות מבצעית מתוחכמת, שיצאה אל הפועל הלילה בשילוב כוחות מיוחדים של יס"מ לכיש, יחידת המסתערבים של מג"ב בדרום, יחידת יואב, תחנת רהט ויחידות מחוזיות וארציות נוספות.

במהלך הפעילות המבצעית שנערכה הלילה, נערכו כוחות המשטרה הסמויים באזור בית קמה, לשם הגיעו החשודים במטרה לקבל לידיהם את הכסף אותו דרשו מהקורבן, ועם מתן האות, פשטו עליהם השוטרים ועצרו 6 חשודים לחקירה, כשברשותם נתפסו אקדח תרסיס מדמיע, וכן 2 הרכבים עמם הגיעו.

החשודים הועברו לחקירה ביחידת ימ"ר לכיש בחשד לעבירות של סחיטה באיומים, קשירת קשר לפשע ועבירות נוספות, והיום הם יובא בפני בית המשפט בבקשה להאריך את מעצרם.

________________________________________________________________

עו”ד פלילי רוני ברוש

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות