מנכ"ל חברת פרסום חשוד בהעלמת מס בהיקף של 4 מיליון שקלים

ביהמ"ש שחרר בתנאים מגבילים את אורי סגל-טור זהב, מנכ"ל חברת קוואליטי סקור, החשוד כי ניצל את הקלות המס הגמיעות לו כתושב חוזר לצורך העלמת מס
דניאל בן חמו |
מס מסים החזרים מע"מ
דוחות מס. אילוסטרציה: evanto

אורי סגל-טור זהב, מנכ"ל חברת קוואליטי סקור, הובא אתמול (יום ג') בפני בית משפט השלום בתל אביב בחשד להעלמת הכנסות בגובה של כ-4 מיליון שקלים תוך ניצול במרמה של הפטור לתושב חוזר ותיק, בדרך של הסבת נכסים שמקורם בחברת קוואליטי סקוור הישראלית ורישומן בחברה זרה. שופט בית משפט השלום בתל אביב, עופר נהרי, שחרר את החשוד בתנאים מגבילים.

מבקשת המעצר עולה כי החשוד, תושב ירושלים, הינו הבעלים של חברת קוואליטי סקור, העוסקת בתוכן ופרסום אינטרנטי בישראל, יחד עם עוד שני שותפים נוספים. בעקבות מידע שהגיע מפקיד שומה תל אביב 3, נפתחה חקירה בפקיד שומה חקירות תל אביב כנגד סגל-טור זהב, בחשד כי בין השנים 2018-2013 הסב חלק מהכנסות החברה השייכות לו, בגובה של כ-4 מיליון שקלים, לחברה זרה שבבעלותו, תוך ניצול במרמה של פטור ממס לתושב חוזר ותיק אשר הוא זכאי לו, במטרה להתחמק ממס.

במסגרת החקירה, הגיעו חוקרי היחידה לחיפושים בביתו של החשוד, של שותפיו ושל מעורבים נוספים בפרשה, וכן למשרדי החברות המעורבות, שם תפסו מסמכים רבים. בנוסף, נחקרו החשוד, שותפיו ומעורבים נוספים.

שוחרר בתנאים מגבילים

מחומרי החקירה שנאספו עד כה וכן במסגרת גילוי מרצון שהגיש אחד מהשותפים, עולה כי החשוד הסב הכנסות אשר היו צריכות להיות מדווחות ולהתמסות כדין בישראל בידי קוואליטי סקור, אל חברה זרה שבבעלותו. עוד עולה כי על ההכנסות שנרשמו בדוחותיו של החשוד בשנת 2016 בלבד, בסכום מצטבר של כ-4 מלש"ח, הצהיר החשוד כהכנסות פטורות וטען כי מדובר בהכנסות מחברה זרה שהוקמה בחו"ל טרם עלה לארץ ומשכך פטורות ממס בישראל בהיותו תושב חוזר.

כבוד השופט, סגן הנשיא עופר נהרי שחרר את החשוד בתנאים מגבילים בהם הפקדת מזומן בסך 150 אלף שקלים, התחייבות עצמית על סך 400 אלף שקלים וערבות צד ג' בסך 200 אלף שקלים.

_______________________________________________________________________

לצפייה ודירוג כבוד השופט עופר נהרי

________________________________________________________________________

עו”ד יניב איש – שלום

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות