שר המשפטים החליט: עו"ד עמית אייסמן יתמנה לפרקליט המדינה

lorem ipsum
שר המשפטים, גדעון סער. צילום: פלאש 90

סגן רה"מ ושר המשפטים גדעון סער הודיע לעו"ד עמית אייסמן על החלטתו לאמץ את המלצת ועדת האיתור שהתקבלה פה אחד ולמנותו לתפקיד פרקליט המדינה. בהתאם לכך, עו"ד אייסמן, המשמש כיום כמ"מ פרקליט המדינה, צפוי להתמנות לתפקיד באופן קבוע לאחר אישור הממשלה.

שר המשפטים סער צפוי להביא את המינוי לאישור הממשלה המקדם. תפקיד פרקליט המדינה אינו מאויש במינוי קבע מזה שנה וחצי וכאמור בחודשים האחרונים ממלא עו"ד אייסמן את התפקיד כממלא מקום.

"תפקיד חיוני"

לדברי סער "מינוי פרקליט המדינה כעת חיוני לפרקליטות המדינה ולתפקודה התקין" ולכן החליט השר להביא את המינוי לאישור הממשלה ללא דיחוי.

בין התפקידים אותם מילא עו"ד אייסמן במהלך דרכו: פרקליט מחוז חיפה, המשנה לפרקליט המדינה(תפקידים מיוחדים), המשנה לפרקליט המדינה(משפט פלילי) ובחודשים האחרונים מ"מ פרקליט המדינה.

הוועדה המליצה

שר המשפטים קיבל את החלטתו לאחר פגישות שקיים עם המועמד, בהן הציג האחרון את תכניותיו ואת תפיסתו לגבי התפקיד, תפיסת עולמו המקצועית, לרבות השינויים שבכוונתו להוביל בעבודת הפרקליטות.

על פי הודעת משרד המשפטים, השר התייעץ עם מספר אישים בתחום המשפט, ובהם גם היועץ המשפטי לממשלה, שעמד בראש ועדת האיתור. שר המשפטים עדכן את המועמד בדבר האפשרות שתפקיד היועץ המשפטי לממשלה יפוצל והשלכותיה האפשריות.

__________________________________________________________________

עו”ד אייל בסרגליק

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות