עו"ד אייל בסרגליק: איש השנה של מגזין ביהמ"ש

עו"ד בסרגליק נבחר על ידי אנשי המגזין כאיש השנה בתחום הפלילי והצווארון הלבן. המערכת נימקה: "ידוע כמי שמנהל כל תיק 'כאילו זה מאבק חייו'"
מערכת אוביטר |
עו"ד אייל בסרגליק והתעודה. צילום באדיבות מגזין בית המשפט

בטקס שהתקיים אתמול (יום א') נבחר עו"ד אייל בסרגליק כאיש השנה בתחום הפלילים ובתחום הצווארון הלבן. במקביל, המשרד גם דורג בטיר 2 כמוביל מוערך בצווארון הלבן, זאת, בפעם השישית ברציפות.

אולי יעניין אותך:

הטקס המרשים של מגזין בית המשפט התקיים בלשכת הקשר בבית המשפט המחוזי בתל-אביב, במהלכו הוענקה התעודה על ידי שלומי בוצ'צ'ו, עורך המגזין, וד"ר שאול שארף, סגן העורך.

בנימוקי הבחירה בעו"ד בסרגליק נכתב כי הוא "מעורכי הדין הפלילי הבולטים והבכירים בישראל ועומד בראש אחד המשרדים המובילים בתחום הפלילי. כיום נכלל שמו בחמישיה הראשונה של המועמדים להיות פרקליט המדינה".

התעודה. צילום באדיבות מגזין בית המשפט

בצמרת עוה"ד הפליליים בישראל

עוד צוין, כי במהלך הקריירה שלו, ייצג עו"ד בסרגליק דמויות מפתח, ראשי ערים, ח"כ, פוליטיקאים, אנשי עסקים ברשימת תיקים בכירים בעולם הפלילי והצווארון הלבן.

"עו"ד בסרגליק", נכתב עוד ע"י אנשי מגזין בית המשפט, "ידוע בקרב ציבור עורכי הדין בישראל כאחת מהדמויות הבולטות בתחומו ונמנה על צמרת עורכי הדין הפליליים בישראל. הוא מוכר כעו"ד שאינו מוותר על דבר עבור לקוחותיו. די לראות את שורת התיקים המרכזיים בארץ שהגיעו לפתחו של עו"ד בסרגליק השנה. כדי להבין שמדובר באיש השנה בתחומי המשפט הפלילי וצווארון לבן".

הטקס שהתקיים אתמול. צילום באדיבות מגזין בית המשפט

עוד נכתב: "עו"ד בסרגליק נחשב על ידי עמיתים למקצוע, לקוחות ואף על ידי מערכת התביעה המשטרתית והפרקליטות – כעו"ד הראשון מהשורה של עורכי הדין הפליליים. לא בכדי הוא נמצא בחמישייה הראשונה בהליך מינוי פרקליט המדינה. בד בבד לתרשורת המציינת כי הוא בעל ניסיון רחב מאוד עם התיקים רבי המשמעות ביותר, מבין עורכי הדין הפרטיים שהגישו מועמדות.

ללא קיצורי דרך

"עו"ד בסרגליק ידוע כמי שמנהל כל תיק 'כאילו זה מאבק חייו', וללא קיצורי דרך – חוקר בעצמו בבתי המשפט, שם לב לכל פרט ומלווה את הלקוח באופן צמוד ואישי לכל אורך התהליך על שלל המורכבויות המקצועיות והרגשיות הכרוכות בו".

"עו"ד בסרגליק", נכתב עוד, "מקבל לטיפולו המסור תיקים סבוכים ומתוקשרים, בהם הוא מטפל במקצועיות המאפיינת לרוב את 'התותחים הכבדים' התחום המשפט הפלילי. בחלק נכבד ביותר מהפרשיות המשמעותיות במדינת ישראל, ניתן יהיה למצוא את טביעת ידו של עו"ד בסרגליק, כולל בתיק הצבאי והמדובר ביותר במדינת ישראל בשנים האחרונות – עניינו של החיים – רב"ט אלאור אזריה. הוא גם 'חתום' על מספר תקדימים בתחום. לסיום, עומדים לטובתו אחוזי ההצלחה הגבוהיום במיוחד ותוצאות מצוינות בתיקים בהם הוא מייצג, וביניהן אחוז הזיכויים הגבוה ביותר (הולילנד, מכון הדרום), ביטול סעיפי אישום ותיקי מב"ד, הפחתת ענישה, סגירת עסקאות טיעון מקלות ואי הרשעה".

ממשיך לעמוד לשירותכם

בנוס, משרדו של עו"ד אייל בסרגליק ממשיך לנסוק מדירוג יוקרתי אחד למשנהו. בימים אלו התבשרו עו"ד בסרגליק וצוותו על דרוגם זו השנה השישית ברציפות בטיר 2 במדד היוקרתי של בידיאיי.

עו"ד בסרגליק התייחס לבחירתו כאיש השנה של המגזין ואמר: "אני מודה לשלומי בוצ'צ'ו ממגזין בית המשפט ולצוות הבוחר, על הבחירה, כאשר בחרו בי כאיש השנה בתחומים של פלילי וצווארון לבן, של המגזין. אני מודה לצוות המובחר, שמלווה אותי, צוות מסור, אדיב ולוחמני, שבלעדיו אי אפשר דבר ואיתו השמיים הם הגבול. אני מודה לבכירי עולם המשפט, שנכחו במעמד, כמו גם אני מודה לאנשי חברת היזמות, שכיבדו אותנו בנוכחותם. אני וצוות המשרד, נמשיך לעמוד לרשותכם, 24/7 בתחומי העיסוק של המשרד – פלילי צווארון לבן, פלילי, צבאי משמעתי תעבורה, ליטיגציה אזרחית, נדל"ן וייפוי כוח מתמשך".

לאתר בסרגליק ושות' – משרד עוה"ד לחצו כאן.


עו"ד אייל בסרגליק

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות