נעצרו בחשד לגידול סמים, סנגורם: "מדובר באנשים נורמטיביים"

המשטרה פשטה על מעבדת הידרו בעכו ועצרה שני חשודים, תושבי העיר, וגם תפסה שתילים במשקל של כ-11 קילו. ב"כ, עו"ד אביעד חייט: "הם אינם קשורים למקרה"
דנה לווינסקי |
המעבדה שנחשפה בעכו. צילום: דוברות המשטרה

מדי יום המשטרה חושפת מעבדות הידרו של מגדלי סמים, אשר העדיפו במקום להתרועע עם עבריינים לגדל בעצמם.

המשטרה עצרה בעכו את שני תושבי העיר בגילאי 24 ו-33 לאחר פשיטה על מעבדת הידרו ובה שתילים במשקל כולל של כ- 11 קילו. סנגורם של השניים, עו"ד אביעד חייט טוען כי "מדובר באנשים נורמטיביים". ביהמ"ש השלום בעכו האריך אתמול (יום ג') את מעצרם בשלושה ימים בלבד.

אולי יעניין אותך:

במסגרת פעילות יזומה וממוקדת, חשפו בתחילת השבוע בלשי תחנת עכו מעבדת הידרו ובה 193 שתילים של חומר החשוד כסם מסוכן מסוג קנביס במשקל כולל של כ- 11 קילו.

"החשודים אינם קשורים". עו"ד אביעד חייט

בנוסף נתפס במקום ציוד רב המשמש לגידול וייצור סמים. הבלשים שני חשודים, תושבי עכו, בניהול המעבדה. כלל הממצאים הועברו להמשך מיצוי ראיות במעבדות הזיהוי הפלילי של משטרת ישראל.

עו"ד אביעד חייט: "גרסתם ברורה ומזכה"

אתמול (יום ג') ביקשה המשטרה להאריך את מעצרם של החשודים בבית משפט השלום בעכו אשר קבע את הארכת מעצרם בשלושה ימים בלבד.

הסנגור אביעד חייט מסר בתגובה: "חורה כי היחידה החוקרת מביאה לשיבוש החקירה בפרסומים כאלה ואחרים, מרשיי אזרחים נורמטיביים וגרסתם נמסרה עוד בחקירתם הראשונית, עוד חורה כי נעשים ניסיונות עיקשים לקשור למקרה חשודים שאינם קשורים שעה שגרסתם ברורה ומזכה, אני מאמין שבדיון הקרוב יהיו שחרורים בתיק זה".


עו"ד אביעד חייט

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות