אישום: דקר שוטרים בעת מעצרו

לפני כשבועיים הוזעקה המשטרה לשכונת גבעת זאב בי-ם בעקבות דיווח על צעיר, 23, שניקב צמיגי רכב. כעת הוא נאשם בניסיון רצח של השוטרים שביקשו לעצור אותו
גילי סיוון-כהן |
ניקב גלגלי מכונית גלגלים סכין
אילוסטרציה evanto

לבית המשפט המחוזי בירושלים, הוגש כתב אישום נגד תושב העיר, בן 23, בגין ניסיון רצח, חבלה בכוונה מחמירה וחבלה במזיד ברכב. זאת לאחר שדקר ופצע קשה שוטר בעת שזה ניסה לעצור אותו.

על פי כתב האישום, התהלך הנאשם ברחובות הסמוכים למקום מגוריו בגבעת זאב וניקב את הצמיגים של כלי רכב שחנו בסביבה. לאחר שעלה החשד כי הוא שביצע את החבלות בכלי הרכב, לפני כשבועיים, הגיעו שלושה שוטרים לביתו בבוקר, השוטרים נקשו על דלתו של הנאשם.

נזק מוחי לשוטר שנפצע

תחילה הנאשם לא פתח את הדלת, ומשהמשיכו השוטרים לנקוש, הנאשם פתח את הדלת בעודו אוחז סכין שאורך הלהב שלו 12 ס"מ. הנאשם ניסה לדקור את הקצין בבטנו אך זה הצליח להודפו והנאשם דקר אותו בירכו. בתגובה השוטר שהיה במקום התקרב לנאשם גם הוא, על מנת להשתלט עליו והחל עימו מאבק בתוך הבית. במהלך המאבק, הנאשם דקר את השוטר בצווארו מצד שמאל.

כתוצאה ממעשיו של הנאשם, השוטר שנדקר בצווארו פונה לבית החולים מחוסר הכרה עם פגיעה קשה בכלי דם באזור הצוואר. הוא הובהל למספר ניתוחים ונגמרו לו נזקים מוחיים רחבים, כיום הוא מורדם ומונשם. כתוצאה מהאירוע נגרמו לנאשם מספר פצעי ירי בפלג גופו התחתון.

_________________________________________________________________

עו”ד פלילי אליז קסנטיני

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות