מתאגדים בשמר מתכת – הסכם קיבוצי ראשון לעובדים

ההסכם נחתם היום בין ההסתדרות במרחב כרמיאל, הנהלת החברה ונציגות העובדים. הוא עתיד לספק לכ-350 עובדים ביטחון תעסוקתי ושיפור בשכר
רונן לוי |
אילוסטרציה envato

הסכם קיבוצי ראשון נחתם אתמול (יום ד') לעובדי חברת שמר מתכת, בין ההסתדרות במרחב כרמיאל, הנהלת החברה ונציגות העובדים. תוקף ההסכם עד חודש יוני 2026 והוא צפוי לספק לכ-350 עובדים, ביטחון תעסוקתי ושיפור בשכר ובתנאים הסוציאליים.

עוד בדיני עבודה:

חברת שמר מתכת ממוקמת בפארק תעשיות בר-לב ומתמחה בייצור מכלולים לזיווד אלקטרוני, מארזים מורכבים, מערכות הינע ואינטגרציה. בין לקוחותיה: חברות מהתעשייה הביטחונית והצבאית.

תוספות שכר

במשא ומתן על ההסכם היו שותפים: יו"ר מרחב כרמיאל בהסתדרות יואב קליין, ומזכירי האיגוד המקצועי במרחב: מזל הקש ועו"ד גיא זיו. יו"ר הסתדרות עובדי התעשייה גבי אסרף, מ"מ היו"ר עו"ד דביר יעקב, ועו"ד רענן שקדי, יו"ר ועד העובדים עדנאן עלי וחבר הוועד מוטי אברהם.

בין עיקרי ההסכם: תוספות שכר בשיעור כולל של 15% (3% בשנה); דמי הבראה בסך 400 שקל, בהתאם לוותק; מעבר העובדים לסטטוס עובדים חודשיים בתום תקופת ניסיון של שלוש שנים; חופשות מיוחדות, מעבר למכסת החופשות הרגילה, גם לרגל אירועים משפחתיים; עובדים בעלי ותק של שלושה חודשים ומעלה, יזכו ליום חופשה נוסף; הטבות הקשורות למתנות בחגים ובאירועים משפחתיים; וכן, יום גיבוש לעובדים, אחת לשנה.

חשיבותם של העובדים

יו"ר מרחב כרמיאל בהסתדרות, יואב קליין, הודה לשותפים במו"מ ואמר: "הצדדים השכילו להגיע להסכם טוב המשפר באופן משמעותי את תנאי שכרם של העובדים, המהווים את ההון האנושי של החברה. תודה לגבי אסרף, ולעורכי הדין דביר יעקב ורענן שקדי, וכן להנהלת המפעל על ניהול מו"מ, אמנם ארוך, אבל הוגן".

יו"ר ועד העובדים, עדנאן עלי, מסר: "זהו הסכם מעולה לציבור העובדים שמעריכים את מקום עבודתם ולהם תרומה רבה בשגשוגו של המפעל ובאיכות מוצריו. שיתוף הפעולה וההבנות המושגות בין נציגות העובדים והנהלת המפעל, מביא להישגים חסרי תקדים בענף התעשייה באזור".

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות