היכה במוט ברזל את השכן – נידון לעבודות שירות

ביהמ"ש השלום ברמלה גזר את העונש על תושב מודיעין, 69, שהורשע כי במהלך מריבה עם שכנו, היכה אותו וגרם לפציעתו. הוא גם יפצה את הקורבן ב-6,000 שקלים
דנה לווינסקי |
אילוסטרציה envato

שופט בית משפט השלום ברמלה, הישאם אבו שחאדה, גזר חצי שנת עבודות שרות על תושב מודיעין, בן 69, שהורשע בביצוע עבירה של תקיפה הגורמת חבלה של ממש, לאחר שהיכה את שכנו באמצעות אלה מברזל בראשו. השופט הורה לנאשם לפצות את המתלונן ב-6,000 שקלים.

על פי עובדות כתב האישום, לפני כשנתיים בשעות הערב, התקיים אימון ריצה של קבוצת רצים לאורך רחוב אסתר המלכה במודיעין, וזאת בסמוך לביתו של הנאשם. על רקע טענותיו של הנאשם ושכניו כי הרצים מסמנים בניגוד לחוק את הכביש והמדרכות, התפתח ויכוח בין הנאשם ושכניו מצד אחד לבין חברי קבוצת הריצה מצד שני וביניהם המתלונן.

שימוש בנשק קר

במהלך הוויכוח, כך תואר בכתב האישום, לקח הנאשם מביתו אלת ברזל טלסקופית אותה הועיד כנשק קר והיכה באמצעותה בראשו של המתלונן. כתוצאה מכך, המתלונן נפל על הרצפה וכאשר ניסה להתרומם, הנאשם היכה שוב בראשו באמצעות אלת הברזל ועזב את המקום. כתוצאה ממעשי הנאשם, נגרם למתלונן חבלות בראשו והוא פונה לקבלת טיפול רפואי בבית החולים.

המתלונן ציין כי המשיך לסבול מכאבי ראש במשך למעלה מחודש ימים בעקבות האירוע מושא כתב האישום וסבל גם מקשיים בתנועת הלסת. למזלו, לא נגרמו לו נזקים גופניים ארוכי טווח. עם זאת, האירוע השפיע לרעה על תחושת הביטחון הכללית שלו ועל מצבו הנפשי וכיום נזהר ביציאתו מהבית ונמנע עד היום מלעבור ברחוב שבו התרחש אירוע התקיפה.

תיק פלילי לקראת גיל 70

בא כח הנאשם הפנה לתסקיר שירות המבחן, הדגיש את העובדה שהנאשם הגיע לסוף העשור השביעי בחייו מבלי שייפתח כנגדו תיק פלילי כלשהו והאירוע מושא כתב האישום הוא חריג בנוף חייו של הנאשם, לכן, ההגנה טענה שיש להסתפק במאסר על תנאי.

השופט אבו שחאדה ציין כי, לא שוכנע שמתחם העונש ההולם עשוי להתחיל ממאסר על תנאי כמו שטענה ההגנה. בנוסף, הוא לא התרשם שקיימות נסיבות חריגות אצל הנאשם, שמצדיקות סטייה ממתחם העונש ההולם לקולא מטעמי שיקום.

______________________________________________________

לצפייה ודירוג כבוד השופט הישאם אבו שחאדה

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות