השב"כ והמשטרה: "גילינו מי השליך בקת"ב ביפו"

על פי החשד 3 תושבי יפו שנעצרו השליכו את הבקבוקים מתוך כוונה לפגוע ביהודים אך פגעו בשוגג בערבים ובין השאר גרמו לפציעתו הקשה של ילד בן 12 בשכונת עג'מי
דניאל בן חמו |
הפרות סדר ביפו במהלך מבצע "שומר חומות", צילום: פלאש 90

השב"כ והמשטרה הודיעו כי פענחו את השלכת בקבוק התבערה במהלך מבצע "שומר חומות" בשכונת עג'מי ביפו, ממנו נפצע מוחמד ג'נטאזי בן ה-12 באורח קשה, ועצרו שלושה תושבי המקום. העצורים שני אחים תושבי עג'מי וחבר שלהם, בן של איש עסקים מקומי מוכר, שהוא זה שעל פי החשד השליך את בקבוק התבערה לבית משפחת ג'נטאזי. השלושה חשודים גם שתכננו השלכת בקבוקי תבערה נוספים והחזקה לא חוקית של כלי נשק.

עוד בחדשות:

מהחקירה עלה כי עד ראיה שנכח במקום ציין כי ראה שני רעולי פנים זורקים שלושה בקבוקי תבערה, אחד לבניין בכתובת ברחוב קדם ואחר לרכב קיה ספורטז'. העד סיפר כי ראה חשוד נוסף משליך בקבוק תבערה שלישי למרפסת גם היא ברחוב קדם. שרידי הבקבוק שנמצאו בזירה נחקרו ועליהם נמצאו דגימת דנ"T של החשוד הראשון שנעצר.

במשטרה סבורים כי שני החשודים הראשונים אחים שגרים ביחד, תכננו לפגוע ביהודים נוספים וצירפו חבר נוסף שלא גר בשכונה. הם מילאו במחסן את הבקבוקים בדלק וחיברו סמרטוטים להצתה. שלושת החשודים הגיעו בכוונה למקומות שידעו ששייכים ליהודים והשליכו בקבוקי תבערה.

דנ"א בזירה

על פי החשד, מרחוב קדם המשיכו החשודים לכיוון רחוב אבו סינא ביפו, וזרקו בקבוק תבערה לביתה של אישה יהודיה. כמה דקות אחר כך השליך החשוד שלא גר בשכונה ולא זיהה כי מדובר בבית של ערבי, את בקבוק התבערה לביתו של מוחמד ג'נטאזי בן ה 12.

החשודים גם זרקו לפח אשפה במקום דלי, על הדלי היה חתיכת בד, שעליה מצאו החוקרים את הדנ"א של אחד החשודים. בזכות הדגימה, נעצרו החשודים.

כזכור כתוצאה מהשלכת בקבוק התבערה לעבר בית המשפחה נכוו שני ילדי משפחת ג׳נטאזי – מוחמד בן ה-12 נפצע באורח קשה ואחותו בת ה-10 נפצעה באורח קל ופונו לביה״ח לקבלת טיפול רפואי. שניים מהחשודים שנעצרו קשורים לעולם הפשע ואילו החשוד השלישי שייך למשפחה לה כמה עסקים בעיר יפו.

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות