ראשת ביה"ד לעררים: תערערו על החלטות סירוב למענקי קורונה

בכנס השנתי של לשכת רו"ח קראה עו"ד תמר שטיינר לבעלי עסקים שהכנסתם נפגעה בעקבות התפרצות הנגיף להגיש עררים במידה וסורבו לקבלת מענק ע" רשות המסים
מעיין לביא |
אילוסטרציה envato

ראשת בית הדין לעררים מענקי קורונה, עו"ד תמר שטיינר, יצאה בקריאה לרואי חשבון המייצגים בעלי עסקים שהכנסתם נפגעה במהלך משבר הקורונה :"הגישו עררים על החלטות סירוב של רשות המסים לבקשותיכם למענקים".

עוד בחדשות:

בכנס השנתי של לשכת רואי החשבון באילת במושב 'מענקי הקורונה – סקירת מענקי הקורונה לסוגיהם השונים, השגות ועררים', קראה עו"ד תמר שטיינר, לציבור רואי החשבון המייצג בעלי עסקים שנפגעו בתקופת משבר הקורונה לפעול למיצוי זכויות לקוחותיהם ולהגיש עררים על החלטות רשות המסים בבקשות למענקים בעד השתתפות בהוצאות קבועות.

ביקורת שיפוטית

ההוראות שנקבעו בהחלטות הממשלה וחוק תכנית הסיוע הכלכלי כוללות סוגיות רבות הנתונות לפרשנות. "הגשת עררים חשובה לשם מתן ביקורת שיפוטית על אופן יישום הוראות החוק והחלטות הממשלה על ידי רשות המסים", אמרה עו"ד שטיינר.

בעררים שהוגשו עד כה לוועדת הערר נדונו סוגיות משפטיות רבות והחלטות הוועדות בתיקים אלו יש בהם להנחות את ציבור העוסקים במקרים דומים. החלטות הוועדות כוללות אמרות אגב ופרשנות להוראות החוק, המהווים קווים מנחים לרשות המסים לשם הפעלת שיקול דעת.

לדברי עו"ד שטיינר, החלטות אלו נגישות לציבור והציבור יכול לכלכל את צעדיו ולבסס את טיעוניו בשלב ההשגה ובפני וועדת הערר על סמך אותן החלטות. החלטות אלו הנן בעלות השלכות עתידיות אשר יש בהם לסייע לציבור העוררים גם בעררים אחרים בנושאים דומים.

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות