עוזר שר נעצר בחשד לקבלת שוחד

בלהב 433 חוקרים את החשד כי עוזר השר קידם אינטרסים של חברות תמורת כסף. במסגרת החקירה נעצרו מנהל חברה גדולה מתחום הרפואה ומנהל חברת לובי
רונן לוי |
להב 443

היחידה הארצית הארצית לחקירות הונאה שבלהב 433 החלה הבוקר (יום א') בחקירה גלויה ועצרה ארבעה חשודים בהם עוזר של שר בממשלה, עוזר לשעבר של שר, מנהל חברה גדולה מתחום הרפואה, מנהל חברת לובי וכתב חרדי, זאת במסגרת חקירת שחיתות.

עוד בפלילים:

לאחר מספר חודשים של חקירה סמויה, עברה הבוקר החקירה לשלב הגלוי והחוקרים פשטו על בתיהם ומשרדיהם של 4 החשודים ועוכבו בחשד לביצוע עבירות שוחד, מרמה והפרת אמונים. כאמור בין העצורים עוזר השר. במהלך המעצר בוצעו חיפושים במספר כתובות בנוסף לבתיהם ומשרדיהם של החשודים.

עפ"י החשד, עוזר השר, פעל לכאורה במספר הזדמנויות ביחד עם המעורבים ממניעים של בצע כסף, לקידום ושימור אינטרסים של חברות מסחריות גדולות במשק, תוך ניצול מעמדו ובניגוד מוחלט לאינטרס הציבורי. החקירה מנוהלת ע"י משטרת ישראל ובליווי המחלקה הכלכלית בפרקליטות המדינה.

החשודים הובאו לחקירה במשטרה ובמהלך היום ככל שיידרש מבחינה חקירתית, יובאו לדיון בעניינם בבית משפט השלום בראשון לציון.

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות