בקרוב: כתבי אישום נגד מפילי עמודי התאורה בכביש 31

בימים הקרובים יועמדו לדין 5 תושבי הפזורה על כך שבמסגרת הפרות הסדר בחודש שעבר גרמו נזקים חמורים ל-24 עמודי תאורה בכביש הדרומי
דניאל בן חמו |
עמודי התאורה שהופלו בכביש 31

המשטרה סיימה חקירת אירוע גרימת נזק לתשתיות וסיכון חיי אדם בנתיב תחבורה בכך שהופלו 24 עמודי תאורה בכביש 31 בדרום והיום תוגש הצהרת תובע ובקשה להארכת מעצר כנגד 5 חשודים בביצוע המעשים.

עוד בנושא:

במהלך הפרות הסדר שהתרחשו בארץ בהן גם בכבישי הנגב, לפני כשלושה שבועות, נחסם כביש 31 במקטע שבין צ. שוקת לכיוון מזרח לאחר שהופלו עליו 24 עמודי תאורה ששימשו להארת הדרך.

בעקבות המקרה, בתחנת עיירות של משטרת ישראל הוקם צוות חקירה מיוחד לחקירת האירוע. עם התקדמות החקירה בשיתוף חוקרי המז"פ, הצליחו לעלות על זהותם של 5 חשודים תושבי פזורת אל סייד (26,21), פזורת שבט אסד (23), שבט אל עוקבי (26) ותל שבע (41).

הצהרת תובע

החשודים אותרו ונעצרו לפני כשבועיים. על פי החשד, בליל הפרות הסדר החשודים הגיעו למקום פירקו את הברגים שהחזיקו את עמודי התאורה והפילו אותם על הכביש ובכך גרמו נזק תשתיתי חמור תוך סיכון חיי אדם בנתיב תעבורה.

מעצרם של החשודים הוארך מעת לעת בידי צוות החקירה המיוחד שהוקם בתחנת עיירות והיום עם תם מלאכת החקירה תגיש פרקליטות דרום באמצעות חוקרי המשטרה הצהרה בדבר כוונתה להגיש כתב אישום בגין המיוחס.

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות