חשד: חטפו אדם על רקע סכסוך בין סוחרי סמים

הפרקליטות הודיעה כי תגיש בימים הקרובים כתב אישום נגד שני חשודים בחטיפה בשכונת תלפיות בירושלים, זאת בתום חקירה של המשטרה
דניאל בן חמו |
שוד שודד איום חטיפה סחיטה
אילוסטרציה envato

המשטרה סיימה בימים אלו חקירת אירוע חטיפת אדם על רקע פלילי שארע במהלך החודש. היום הוגשה הצהרת תובע מטעם פרקליטות ירושלים כנגד שני החשודים לקראת כתב אישום ומעצרם הוארך.

עוד בפלילים:

לפני כשבועיים בשעת ערב התקבל במוקד 100 של המשטרה דיווח אודות חטיפת אדם בשכונת תלפיות בירושלים. כוחות משטרה רבים שהגיעו למקום החלו בסריקות תוך תחקור האירוע מזה עלה כי הרקע לאירוע הנו על פי החשד חוב כספי על רקע סחר בסמים. במקביל לכך, כשעה לאחר תחילת האירוע התקבל דיווח למשטרה ממוקד מד"א אודות אדם שאותר חבול בראשל"צ וטען בפני שוטרים שהגיעו למקום כי נחטף מירושלים.

הצהרת תובע

במסגרת החקירה אותרו כבר בבוקר היום שלמחרת שני החשודים בני 19 ו-21 מלוד כשהם בעיר בת ים. השניים נעצרו והועברו לחקירה ומעצרם הוארך בבית המשפט לטובת ביצוע מגוון פעולות חקירתיות ולאחר שהסתיימה מלאכת החקירה, הוגשה הצהרת תובע מטעם הפרקליטות לבית המשפט על הכוונה להגיש כנגד שני החשודים כתב אישום ומעצרם הוארך בארבעה בארבעה ימים נוספים.

. בימים אלו כאמור, לאחר שגובשה תשתית כנגד שני החשודים, היום הוגשה הצהרת תובע מטעם פרקליטות ירושלים ומעצרם של החשודים הוארך עד יום חמישי לטובת הכנתו והגשתו של כתב האישום.

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות