אישום: יהודים היכו ודקרו ערבי בירושלים

4 תושבי הבירה, בשנות ה-20 לחייהם, נאשמים בביצוע מעשה טרור של ניסיון רצח במהלך השתתפותם בהתפרעויות על רקע הפרות הסדר בין ערבים ליהודים
דניאל בן חמו |
שוטרים בירושלים (למצולמים אין קשר לנאמר בידיעה), צילום: פלאש 90.

על רקע הפרות הסדר בין ערבים ליהודים הוגש לבית המשפט המחוזי בירושלים כתב אישום נגד ארבעה תושבי ירושלים בשנות ה-20 לחייהם, בגין מעשה טרור של ניסיון רצח, מעשה טרור של חבלה בכוונה מחמירה, השתתפות בהתפרעות ועבירות נוספות. זאת לאחר שהיכו ערבי שעבר ברחוב.

עוד בנושא:

על פי כתב האישום, נפגשו שלושה מהנאשמים ברחוב אגריפס בירושלים וצעדו יחדיו בתהלוכה רבת משתתפים לעבר רחוב שמעון הצדיק. הם הגיעו עם התהלוכה לרחוב שמעון הצדיק והצטרפו להתקהלות רבת משתתפים, במסגרתה התעמתו הנוכחים עם כוחות משטרה אשר שהו במקום. בהמשך חזרו השלושה לכיוון שוק מחנה יהודה והצטרף אליהם הנאשם הרביעי. באותה העת עבר ברחוב צעיר ערבי אשר עובד במסעדה סמוכה והיה בדרכו לרוקן אשפה.

10 פצעי דקירה

הארבעה אשר הבחינו בצעיר וחשדו כי מדובר בצעיר ערבי, החליטו לפנות אליו כדי לברר את זהותו ולוודא שאכן כך הדבר. על פי כתב האישום, ברגע שהובהר לארבעה כי מדובר בערבי, השפריצו עליו גז מדמיע, הכו, בעטו וחבטו בגופו תוך שהוא מנסה לעצור אותם ולהשתחרר מאחיזתם.

אחד מהארבעה החל לדקור את הצעיר לכל אורך גבו תוך שיתר הנאשמים ממשיכים להכותו. מאחר שהסובבים ברחוב, אשר הבחינו בנעשה, החלו לצעוק, עזבו הנאשמים את הצעיר וברחו מהמקום. כתוצאה ממעשיהם סבל המתלונן מעשרה פצעי דקירה, הוא הובהל לבית החולים שם הורדם והונשם.

הפרקליטות מבקשת מבית המשפט להורות על מעצרם של הנאשמים עד תום ההליכים נגדם.

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות