פרשת האונס באילת: אחד הקטינים הודה והורשע

קטין שהואשם ביחד עם אחרים בפרשת האונס הקבוצתי באילת, הודה והורשע במסגרת הסדר טיעון. שני נאשמים נוספים מבקשים באמצעות סנגורם, עו"ד ניר יסלוביץ, להשתחרר למעצר בית
רונן לוי |
מלון הים האדום באילת. צילום: Google Street View

פרשת האונס באילת: בדיון שהתקיים היום (יום א') הודה והורשע אחד הקטינים שהואשמו במסגרת הפרשה בביצוע מעשה מגונה. שני נאשמים נוספים, אילזיר מאירוב ואיסי רפאילוב, מבקשים, באמצעות סנגורם, עו"ד ניר יסלוביץ, להשתחרר למעצר בית. ביהמ"ש העליון ידון בבקשתם בשבוע הבא כשמנגד הפרקליטות מתנגדת לשחרורם.

עוד בפלילים:

כזכור, מקרה האונס התרחש באוגוסט אשתקד במלון "הים האדום" באילת. אז, לפי תלונתה של הנערה בת ה-16, היא נאנסה על ידי מספר גברים שניצלו את היותה במצב שכרות. ב-2 בספטמבר הוגש כתב אישום כנגד ארבעה צעירים בגין אונס בנסיבות מחמירות. 7 נאשמים נוספים, בהם קטינים, הואשמו ברמות שונות של סיוע לאונס.

עו"ד ניר יסלוביץ
הגיש בקשה לשחרור. עו"ד ניר יסלוביץ

אחד מהנאשמים בפרשת האונס באילת הודה והורשע

בדיון שהתקיים היום (יום א') הודה והורשע אחד הנאשמים הקטינים כי ביצע בנערה מעשה מגונה בפרשת האונס באילת. מדובר בקטין שנעצר במסגרת הפרשה ועד כה סירב להודות במיוחס לו. בהסכמת הצדדים הוחלט כי הוא ישהה במעצר בית בין השעות 6:00-23:00.

בשבוע הבא ידון ביהמ"ש העליון בבקשה שהגיש עו"ד ניר יסלוביץ, המייצג שני נאשמים מרכזיים בפרשה, אילזיר מאירוב ואיסי רפאילוב. בבקשה שהגיש הוא מבקש לשחרר את השניים למעצר בית. בפרקליטות מתנגדים לשחרורם של השניים ובתגובה ציינה כי קיימת סכנה לציבור במידה וישתחררו.

הפרקליטות מתנגדת לשחרור

אחד הקטינים בפרשת האונס באילת הורשע: קטין שהתנהל מולו הסדר טיעון במסגרת הפרשה הודה היום (ראשון) לראשונה כי ביצע מעשה מגונה והורשע. בד בבד, בית המשפט העליון ידון בשבוע הבא בבקשה של שני הנאשמים המרכזיים באונס הנערה במלון 'הים האדום' בעיר להשתחרר למעצר בית – וזאת ברקע ההתנגדות מצד הפרקליטות.

מאירוב נאשם בשתי עבירות אינוס במסיבות מחמירות ורפאילוב מואשם באינוס בנסיבות מחמירות, סיוע לאינוס בנסיבות מחמירות, מעשים מגונים ופגיעה בפרטיות. במהלך שלב ההוכחות שינה רפאילוב את גרסתו והודה כי אכן קיים יחסי מין עם המתלוננת, במענה לכתב האישום שהגיש סנגורו ניר יסלוביץ' לבית המשפט המחוזי בבאר שבע. לאורך החקירה כולה הוא הכחיש שהיה ביניהם מגע מיני כלל.

מאירוב טען במענה לכתב האישום כי קיים עם הנערה יחסי מין לאחר שביקש את הסכמתה ולשיטתו היא לא הייתה במצב של חוסר שליטה או ערפול חושים.


עו"ד ניר יסלוביץ

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות