אישום: בזמן אזעקות גנב טלפונים

תושב השטחים נאשם כי ניצל את מצוקתם של נהגים ונוסעים ובמהלך אזעקות גנב רכוש ממוניות
גילי סיוון-כהן |
תופסים מחסה בזמן אזעקה בדרום, צילום: פלאש 90

התביעה המשטרתית הגישה הבוקר כתב אישום, נגד תושב שטחים, בחשד כי בנוסף לשהייתו בארץ בניגוד לחוק, גנב טלפונים ניידים ממוניות בת"א במהלך אזעקות , בעת שהנהגים והנוסעים יצאו מכלי הרכב בחופזה ונשכבו על הכביש.

עוד בנושא:

שוטרי מחוז ת"א, פתחו לפני כשבוע בחקירה מואצת, עם מעצרו של תושב שטחי הרשות הפלסטינאית בשנות ה-30 לחייו, השוהה בארץ בניגוד לחוק, כאשר ברשותו תפסו השוטרים טלפונים סלולריים החשודים כגנובים.

עם התפתחות החקירה ולאחר שהצליחו השוטרים להגיע אל בעלי הטלפונים החוקים ולתחקר את נסיבות הגניבה, עלה החשד כי מדובר במאפיינים דומים.

ניצל את המצוקה

לפי החשד, החשוד ניצל את מצוקת הציבור במהלך האזעקות בכביש וגנב את הטלפונים הניידים מכלי הרכב, שעה שהקורבנות נשמעים להנחיות כוחות הביטחון ונשכבים על הכביש על מנת לשמור על ביטחונם.

כאמור, הבוקר בתום חקירה במרחב איילון ובהתאם לממצאיה, הגישה יחידת התביעות של מחוז ת"א כתב אישום כנגד החשוד בגין גניבה מכלי רכב ושהיה בלתי חוקית בישראל לצד בקשה להמשך מעצרו עד תום ההליכים.

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות