2 צעירים מפורדיס תקפו את אחותם בברוטליות

אישום: 2 חשודים, אחים מפוריידיס, הגיעו לדירתה של אחותם ותקפו אותה ואת בן זוגה. משטרת ישראל עצרה את האחים והשבוע הוגשו נגדם כתב אישום ובקשת מעצר
נעמה כהן |
אילוסטרציה

 

במשטרת ישראל התקבל דיווח על אלימות בדירה ברח' ההגנה בפתח תקווה. מבדיקה ראשונית של שוטרים שהגיעו למקום התברר כי אחיה של המתלוננת הגיעו לדירה שלה ושל בן זוגה ובשל חוסר שביעות רצונם מהקשר בין השניים, תקפו אותה ואת בן הזוג.

חקירת המשטרה העלתה כי האחים (27, 37 מפוריידיס) הגיעו לדירה ותקפו את המתלונן: אחד האחים ריסס את המתלונן בגז פלפל בעוד האח האחר מכה בו במכת אגרוף בפניו. בהמשך, אחד האחים מכה את המתלונן בכיסא, עד אשר הכיסא נשבר ולאחר מכן מכה בו בגופו בכיסא נוסף, עד אשר גם הכיסא הזה נשבר.

עוד עולה מחקירת המשטרה כי אחד האחים גרר את המתלוננת מחוץ לדירה כשהוא כורך את ידו סביב צווארה וכופף את גופה כלפי מטה בעוד האח האחר מכה בה בגופה ובועט בה בגבה ושניהם גוררים אותה אל מחוץ לבניין.

המתלונן ירד בריצה אחר המתלוננת ובו בזמן, אחד האחים ריסס אותו שוב בגז פלפל.

כתוצאה מהתקיפה, המתלונן נזקק לקבלת טיפול רפואי ואילו למתלוננת נגרמו חבלות: שפשוף בחזה, דמם מהקרקפת, דפקים רדיאליים, נפיחות במרפק ולצרציה בקרקפת שנסגרה באמצעות סיכות.

החשודים נעצרו שעות ספורות לאחר האירוע ומעצרם הוארך מעת לעת בבימ"ש השלום בפ"ת. השבוע הוגש נגדם על ידי יחידת התביעות של משטרת ישראל כתב אישום בעבירות של פציעה כשהעבריים מזויין, פציעה ע"י שניים או יותר, תקיפה, הסגת גבול פלילית והיזק לרכוש. יחד עם כתב האישום הוגשה נגדם גם בקשת מעצר עד לתום ההליכים המשפטיים נגדם.

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות