שיא החוצפה: פרץ להוסטל של ניצולי שואה באשדוד וגרם לנזק רב.

שוטרי משטרת אשדוד הזדעזעו כאשר הוזעקו בסוף השבוע לטפל באירוע של פריצה למבנה בעיר כשהגיעו לזירה הם גילו כי הפורץ חדר להוסטל שמשמש ניצולי שואה שזה היה ביתם וגרם לנזק כבד מאוד. האירוע באשדוד הינו חריג בין היתר כי גם בעולם העברייני מתנהלים קודים בסיסים לפיהם לא מבצעים מעשי פשיעה כלפי אוכלוסיות מסוימות כמו קשישים וניצולי שואה
רונן חן |

תושב אשדוד בן 39 נעצר במהלך סוף השבוע על ידי המשטרה בחשד שפרץ לשני מבנים, אחד מהם הוא ההוסטל של ניצולי השואה בעיר. בחקירתו מכחיש החשוד את המיוחס לו. מעצרו הוארך לבקשת המשטרה במספר ימים.

החשוד נעצר בליל שישי, שעות ספורות לאחר שבוצעה התפרצות למבנה ברחוב יאיר שטרן בעיר אשדוד, מבנה המשמש הוסטל לניצולי שואה, שם גרם החשוד לנזק רב. על פי החשד, אותו חשוד אף פרץ יומיים קודם למבנה משרדים אף הוא בעיר שם גרם נזק המוערך במאות שקלים בין היתר הוא גרם נזק למכונת שתיה אוטומטית ובנוסף גנב מתוכה סכום של כ-500 שקלים.

 width=
בעקבות חקירת המשטרה בשני המקרים, וכבר שעות ספורות לאחר האירוע ביום שישי, הצליחו במשטרה לאתר את החשוד במעשה בין היתר פעלו החוקרים באיסוף מצלמות אבטחה באזור חקירת סיגנט וכן הפעילו את מערך המודעין המשטרתי מיד לאחר מעצרו הוא הועבר לחקירה בה הכחיש את המיוחס לו תוך שבמהלכה לא הרבה לשתף פעולה עם חוקריו ונמנע באופן סלקטיבי להשיב לשאלותיהם שהופנו אליו. החשוד הובא אתמול בלילה בפני שופט בית המשפט השלום באשדוד ומעצרו הוארך בשלושה ימים נוספים, עד מחר כאשר המשטרה מתכוונים לבצע המשך פעולות החקירה.

במשטרה מנסים לבדוק אם החשוד פעל לבדו בשתי הזירות והאם ביצע מעשי פריצה נוספים למבנים בעיר

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות