17 שנות מאסר לאב שביצע עבירות מין בבנו 

תושב הדרום, 59, הורשע כי במשך 6 שנים פגע מינית בילד, מאז היה בן 8. ביהמ"ש: "המעשים מעוררי סלידה נוכח עוצמת הבגידה של הנאשם בבנו"
דניאל בן חמו |
אילוסטרציה

הרכב שופטי בית משפט המחוזי בבאר שבע, בראשות אב בית הדין, נתן זלוצ'ובר, גזר 17 שנות מאסר, על תושב דרום הארץ, בן 59, שהורשע בביצוע מספר רב של עבירות מין מסוג מעשה סדום, גרם מעשה סדום, ניסיון מעשה סדום ומעשים מגונים, כלפי בנו הביולוגי, בעת שהיה ילד כבן 8 ועד הגיעו לגיל 14. מאחר והנאשם היה משוחרר, הוא החל בריצוי המאסר לאלתר כשנלקח מהאולם ע"י המאבטחים.

עוד בפלילים:

תקיפה מינית בחדר השינה

כתב האישום כלל 7 אישומים. על פי הפירוט בו, בין השנים 1991 ל-2008 היה הנאשם נשוי לאמו של המתלונן, לשניים נולדו ארבעה ילדים: 3 בנות והמתלונן. בתקופות שונות בחייו הנאשם עבד במספר עבודות. בחלק מהתקופות המפורטות בכתב האישום עבד כנהג. סמוך לפני שהמתלונן הגיע לגיל בר מצווה, הנאשם ורעייתו נפרדו והתגוררו בדירות נפרדות. המתלונן ושתי אחיותיו הגדולות עברו להתגורר עם הנאשם.

סמוך לגיל 15 המתלונן החל ללמוד ולגור בפנימייה ובחופשות היה שב הביתה, אחת לשבועיים שלושה. לאחר שהחל את השירות הצבאי וללא כל התראה מוקדמת, המתלונן עזב את הבית וקיבל מעמד של חייל בודד. לאחר שהמתלונן ניתק את הקשר עם הנאשם בתקופת השירות הצבאי, ובהגיעו לגיל 25, הגיש את התלונה, שבעקבותיה הורשע הנאשם.

בין השאר צוין בכתב האישום שהנאשם היה במיטתו בחדר השינה כשהוא בתחתוניו שעה שהמתלונן נכנס לחדר. השניים שכבו על המיטה. הנאשם ליטף את המתלונן בחזה ובבטן ובהמשך תקף אותו מינית.

הפנה עורף

השופטים ציינו בגזר הדין כי הכחשותיו של הנאשם לתיאורי בנו לוו בהכפשות מגוונות של המתלונן והותירו רושם שהנאשם ניסה להיאחז בכל טענה גם במחיר של העלבת והשחרת המתלונן. אף הצפייה בעימות שנערך בין השניים הותירה רושם של תמונת נזק עמוקה בנפשו של המתלונן. בקביעת מתחם העונש ההולם הם נתנו משקל גם לנזקים שנגרמו למתלונן עקב מעשיו של הנאשם, כפי שניתן ללמוד הן מאופי העבירות שבהן הורשע הנאשם ונסיבותיהן והן מתסקיר נפגע העבירה שהוגש בעניינו.

"ריבוי עבירות המין שהנאשם ביצע בבנו הקטין וטיבם כפי שפורטו", כתבו השופטים בגזר הדין, "מעוררים סלידה נוכח עוצמת הבגידה של הנאשם בבנו הקטין, הבאה לידי ביטוי, בין היתר, בהפניית עורף לתפקיד אותו אמור היה הנאשם למלא, באופן טבעי כאב, בפרט בתקופה כה רגישה במשפחה, כשאם הקטין חלתה ממחלה קשה ולמרבה הצער נפטרה ממחלתה, סמוך לאחר שהחקירה נגד הנאשם נפתחה. הפגיעה במתלונן מועצמת בשים לב לתפקידו המרכזי של הנאשם בחיי המתלונן כאב לאור מעברו של המתלונן להתגורר עם הנאשם, לאחר גירושי הוריו".

______________________________________________

לצפייה ודירוג כבוד השופט נתן זלוצ'ובר

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות