נעצר חשוד בהונאת תושבי גרמניה

קווין צ'רטוק, אזרח גרמניה, נעצר בישראל לבקשת הגרמנים וזאת לצורך הסגרתו בחשד להונאה בהיקף של 6 מיליון אירו. ביהמ"ש האריך את מעצרו ב-20 ימים
גילי סיוון-כהן |
מזוודה עם כסף דולרים מזומן שוחד חוואלה
מזוודה עם כסף, אילוסטרציה evanto

המחלקה הבינלאומית בפרקליטות המדינה ביקשה מבית משפט השלום בירושלים להורות על מעצרו הזמני של קווין צ'רטוק וזאת לבקשת ממשלת גרמניה, אשר עתידה להגיש בקשה להסגרתו אליה. ביום ראשון הורה בית משפט השלום על הארכת המעצר ב-20 ימים.

עוד בהונאה: 

מרמה בהיקף נרחב

צ'רטוק, אזרח גרמניה וישראל, נעצר לבקשת ממשלת גרמניה בתל אביב בידי יחידת הונאה ת"א במשטרת ישראל, בחשד שנטל חלק ברשת עבריינית שהונתה עשרות קרבנות תושבי גרמניה. על פי רשויות גרמניה, חברי הרשת שפעלו מחוץ לגרמניה, פנו בשמות בדויים למשקיעים פוטנציאליים שגלשו לאתרי אינטרנט העוסקים בהשקעות, הציגו בפניהם אפיקי השקעות פיקטיביים והבטיחו תשואות מהירות ורבות היקף.

בדרך זו, כך לפי החשד, קיבלו לידיהם חברי הרשת סכומים המוערכים ב-6 מיליון אירו לפחות, שאותם פעלו להלבין. מעצרו של צ'רטוק התבצע במסגרת שיתוף פעולה רחב היקף באיסוף ראיות ומעצרים שתואמו בעת ובעונה אחת בין רשויות גרמניה, בולגריה, פולין, שוודיה, צפון מקדוניה וישראל, וכן ארגוני יורוג'אסט ויורופול.

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות