שיווק לעורכי דין בעולם הדיגיטלי – כיצד עושים את זה נכון?

מהן הבעיות המרכזיות של בעלי עסקים בשיווק הדיגיטלי שמקשות עליהם לגייס לקוחות ולמכור את השירות או המוצר שלהם, ואיך עורכי דין יכולים לשווק את עצמם בהצלחה?

רבים מבעלי העסקים בכלל (ועורכי הדין בפרט) מוצאים עצמם מתמודדים עם קושי בגיוס לקוחות חדשים ושבירת "תקרת הזכוכית" של "מפה לאוזן".

אפשר בהחלט להתבלבל כאשר נחשפים לעולם הפרסום הדיגיטלי ולמושגים המלווים אותו, כמו קידום אורגני, קידום ממומן, דסקטופ, מובייל, רספונסיבי, דף נחיתה ועוד מילים שנשמעות מפחידות למי שלא חי את התחום ביומיום.

הבלבול רק גובר עם האינפלציה במשווקים דיגיטליים, המציעים שירותי קידום שונים ומנעד מחירים רחב.

גם עולם הסושיאל מדיה לא מוסיף למבונן מהצד יותר מדי ודאות – פייסבוק, טוויטר, אינסטגרם, לינקדין, יוטיוב – הרי כאדם פרטי המילים האלה לא כל כך מפחידות אותנו, אולם כשזה נוגע לפרסום העסק שלנו, צריך לזכור שזה יותר מורכב מלייקים ושיתופים ברשת.

זו הסיבה לכך שעסקים שהחליטו לקחת את המושכות לידיים – מתייאשים אחרי זמן קצר. מבחינת משאבים, השיווק הדיגיטלי כרוך בהשקעת זמן רב, וזמן כידוע שווה כסף. העבודה לא מסתיימת בשרבוט כמה שורות טקסט לצד תמונה ולחיצה "פרסם". עבודה זו היא יסודית ומחייבת ידע וניסיון רב – מדובר ב"פיצוח" ה-DNA של העסק וקהל היעד, הגדרת הפלטפורמות שנרצה לפרסם בהן (גוגל, פייסבוק, וכו') בהתאם להגדרת קהל היעד, קריאייטיב מניע לפעולה של המודעות שילוו את הקמפיינים הממומנים שבסופם המרות (לידים, מכירות, הרשמה לניוזלטר וכו'), ניתוח תוצאות הקמפיינים, שיפור מתמיד שלהם להשגת תוצאות טובות ומשתלמות יותר (אופטימיזציה) וחוזר חלילה.

לאחר שניסו בכוחות עצמם, בעלי עסקים רבים הולכים לאיבוד בשוק השירותים הדיגיטליים, ולא באמת יודעים מהן הפלטפורמות המתאימות לפרסום? איך מקדמים הכי נכון בצורה אורגנית? כמה כסף מומלץ לשים על פרסום אפקטיבי ברחבי הרשת, והיכן? והשאלה החשובה ביותר: היכן למצוא את השירות המקצועי ביותר עבורם, מבלי לפשוט יד ורגל בדרך…

חברות הפרסום והדיגיטל, ואפילו הפרילנסרים שכבר כבשו את המגרש, גובים עמלות גבוהות, ורוב העסקים, נכנעים בלית ברירה ומשלמים, מבלי אפילו לערוך את המחקר המינימלי בדבר אלו מבין הרשתות והפלטפורמות מתאימות ביותר לעסק למען מקסום התוצאות. לכן, כשיוצאים לדרך עם פרסום דיגיטלי, יש לשקול בכובד ראש את מי אתה מעוניין שילווה אותך במסע הפרסומי. מדובר בתקציב לא מבוטל שחייב להיות מופקד בידיים הנכונות.

עורך דין – כך תעשה את זה נכון

בכל הקשור לקידום ושיווק עורכי דין – יש לכם על מי לסמוך. עם ניסיון של שנים והתמחות ספציפית בנישת עורכי הדין, אנחנו יודעים בדיוק כיצד לבנות את המשפך השיווקי המתאים ביותר עבור כל התמחות, כשהמטרה היא אחת – לידים של לקוחות רלוונטיים והגדלת ההכנסות למשרד שלך.

אנו מזהים את הפוטנציאל המירבי שניתן להפיק מהערוצים הדיגיטליים אותם אנחנו מנהלים, ומתרגמים אותו לשפה ולמסרים דיגיטליים חדים וברורים שיענו על הצורך הספציפי של הלקוחות שלך.

בעזרת נתוני הדאטה שברשותנו, אנחנו יכולים להגיע לתפוצת קהל יעד הנכון ביותר עבורך, תוך שאנו מהווים one stop shop עבור עורך הדין המעוניין בקידום – החל מתוכן אורגני והופעה באינדקס עורכי הדין המוביל בישראל ועד לקמפיינים ממומנים בפלטפורמות הרלוונטיות (פייסבוק, גוגל, טאבולה/אאוטבריין).

חשוב לנו לשבת לשיחה מעמיקה עם הלקוח תוך כדי קשר רציף לכל אורך הדרך (אין אצלנו "שגר ושכח"), על מנת לדייק את המסר השיווקי ואת התוכן האורגני אותו אנחנו יוצרים (כותבים ומעצבים), במקביל לבניית קהלים רלוונטיים וקידום באופן ממומן. התוצאות של משרדי עורכי דין בשטח שהגדילו בצורה משמעותית את ההכנסות שלהם – מדברות בעד עצמן.

חבילת הקידום שלנו, מבוססת על מסקנות עבודה עם מאות לקוחות, שקידמנו הן באופן ממומן והן באופן אורגני, והיא בבחינת must לעורכי דין המעוניינים להגדיל את קהל הלקוחות שלהם. בין היתר, החבילה כוללת:

  • מנוי לאתר אוביטר –פורטל החדשות המשפטיות ואינדקס עורכי הדין המוביל בישראל
  • כרטיס פרופיל אישי באינדקס עם הפנייה לרשתות החברתיות
  • קידום כתבות בהשתתפות עורך הדין באתר ובדף הפייסבוק
  • השתלבות כמגיב בכתבות מערכתיות בתחומי מומחיות עורך הדין
  • כתבת פרופיל הכוללת תחקיר וראיון אישי עם עיתונאי
  • פרסום מאמרים פרי עטו של עורך הדין
  • כתבות יח"צ על תיקים שעורך הדין מנהל
  • ראיון מצולם בשידור חי ברדיו אוביטר
  • הפקת סרטון וידאו מקצועי באולפ "ירוק" (ת"ז משפטית)

החבילה הזאת מוצעת כעת במחיר מיוחד למקליקים עכשיו.

מעניין אתכם? השאיר פרטים ובואו ניפגש לקפה (או לכל הפחות לשיחת טלפון ללא התחייבות)
שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות