אישום: תקף יהודים בירושלים

כתב אישום נוסף בעקבות תקיפת היהודים בבירה: ערבי, תושב העיר כבן 20, עומד לדין על כך שביצע את המעשים מתוך מניע של גזענות
רונן לוי |
תקיפה ממניע גזעני - אילוסטרציה
המהומות בשער שכם, בחודש שעבר. צילום: אוליבר פיטוסי, פלאש 90

לבית המשפט השלום בירושלים, הוגש כתב אישום נוסף בעקבות תקיפת היהודים באזור הבירה. הפעם הוגש כתב האישום נגד ערבי תושב ירושלים, בן 20, בגין תקיפה סתם מתוך מניע של גזענות או עוינות כלפי ציבור, זאת לאחר שתקף יהודים וחברו ריסס אותם בגז מדמיע.

עוד בנושא:

תקיפה ברובע היהודי

על פי כתב האישום, הנאשם הלך ברובע היהודי בעיר העתיקה עם חברו מכיוון רחוב היהודים אל עבר שער ציון. במהלך ההליכה הבחין הנאשם בצעיר בעל חזות יהודית הולך מולו, הנאשם הלך במתכוון לעברו כשהוא מניף ידיו לצדדים, ותקף את הצעיר כשהוא פוגע בו עם ידו במתכוון.

בהמשך למתואר, כך נטען, המשיכו הנאשם וחברו בהליכה ובעת שהגיעו לרחוב היהודים סמוך לחנות "קצפת" ו"מאפה נאמן", הבחין הנאשם בחבורת צעירים בעלי חזות יהודית. הנאשם הלך במתכוון לעברם, וכאשר התקרב לאחד מהם הוא דחף אותו בחוזקה באמצעות כתפו במתכוון.

ריססו בגז מדמיע

בזמן האירוע נכח במקום צעיר נוסף שהתקשר לדווח למשטרה אודות האירוע והחל לעקוב אחר השניים. על פי כתב האישום, הנאשם וחברו המשיכו לרחוב חב"ד, הנאשם פנה לשני צעירים בעלי חזות יהודית ששהו במקום והחל לצעוק לעברם. כשהבחינו הנאשם וחברו שהמשטרה הוזעקה למקום, הוציא חברו של הנאשם גז פלפל מכיסו, ריסס לעבר השלושה והחל בריצה מהמקום יחד עם הנאשם. בהמשך נעצרו על ידי השוטרים.

הפרקליטות ביקשה מבית המשפט להורות על מעצרו של הנאשם עד תום ההליכים המשפטיים נגדו ולחלופין להורות על הארכת ועיבוי תנאי השחרור בערובה.

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות