אישום: צעיר מירושלים תקף חרדים

לביהמ"ש המחוזי בי-ם הוגש כתב האישום נגד תושב העיר, 19, ולפיו הוא יידה אבנים לעבר עוברי אורח בעלי חזות חרדית. הפרקליטות מבקשת להאריך את מעצרו עד תום ההליכים
מעיין לביא |
גבר חרדי (למצולם אין קשר לנאמר בידיעה)

לבית המשפט המחוזי בירושלים הוגש כתב אישום נגד תושב ירושלים בן 19 בגין עבירות של איומים וחבלה בכוונה מחמירה. לאחר שתקף פעמים יהודים בעלי חזות חרדית.

על פי כתב האישום, ‏לפני מספר שבועות, נהג הנאשם ברכבו בסמוך לנחל סטף שבשכונת עין כרם בירושלים יחד עם שני חברים נוספים. באותה העת צעדו בשולי הכביש מספר צעירים יהודים-חרדים. במהלך נסיעתו, הבחין הנאשם בשניים מהם הולכים בשולי הכביש שבנתיב הנגדי לנסיעתו.

בכוונה להפחיד

הנאשם, כך נטען בכתב האישום, סטה מנתיב נסיעתו לכיוונם כשחזית רכבו מופנית אליהם בכוונה להפחידם ולהקניטם, באופן שאילץ את השניים לקפוץ הצידה מהכביש. על פי כתב האישום, הנאשם המשיך בנסיעתו, וכעבור מספר דקות הסתובב וחזר אל הכביש במטרה לתקוף את השניים באבנים. משהתקרב אליהם ברכבו הוא החל לתעד באמצעות הנייד שלו את התקיפה.

הנאשם, מפורט עוד, האט את נסיעתו בסמוך לשניים, שותפו פתח את דלת הרכב, ויידה בחוזקה אבן לכיוונו של אחד הצעירים אשר פגעה באמתו ובתגובה קרא השותף "שברתי לו את היד". כתוצאה ממעשיו של הנאשם והשותף, נגרם לצעיר שבר בעצם הגומד השמאלית והוא נזקק לקיבוע בסד גבס.

אבנים מהחלון

על פי אישום נוסף, מספר ימים מאוחר יותר, נהג הנאשם ברחוב הרב הרצוג בירושלים, באותה העת הלכו ברחוב שני צעירים יהודים-חרדים. משהבחין בהם הנאשם הוא האט את רכבו עד שנסע במקביל אליהם, זאת על מנת לאפשר לאחד מן הנוסעים ברכב לתקוף אותם.

אחד מן הנוסעים האחרים שהיה במושב האחורי של הרכב השחיל את ידו דרך החלון האחורי של הרכב כשהוא אוחז באבן, ויידה אותה בחוזקה לעברם. האבן חלפה סמוך מאוד אליהם אך החמיצה אותם, והנאשם נמלט עם רכבו מהמקום.

הפרקליטות מבקשת מבית המשפט להורות על מעצרו של הנאשם עד תום ההליכים המשפטיים נגדו.

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות