אישום: פרץ לבית וגרר מתוכו כספת ובתוכה מליוני שקלים – צפו בתיעוד

המשטרה הגישה בשבוע שעבר כתב אישום כנגד תושב בני עי"ש בן 34, בחשד שביחד עם אחרים פרץ לבית במושב בשפלה וגנב מתוכו כספת המכילה מליוני שקלים ורכוש רב.
נעמה כהן |
פורץ, אילוסטרציה

תחילתה של החקירה בחודש אוגוסט השנה עם קבלת דיווח במשטרת מרחב השפלה על התפרצות לבית במושב בשפלה וגניבת כספת גדולה שהכילה כסף מזומן ורכוש רב.
פעילות חקירתית של משטרת יבנה ומשטרת מרחב שפלה שכללו בין היתר שימוש באמצעים טכנולוגיים מתקדמים ובכלל זה חקירת תיקשורת והעלת מערך המודעין המשטרתי הביאה לאיתורו במהלך חודש ספטמבר של אחד החשודים במעשה ולמעצרו. החשוד נעצר ונלקח לחקירה בתחנת המשטרה ביבנה.

על פי כתב האישום, שהוגש לבית המשפט השלום בראשון לציון הגיע הנאשם ביחד עם אחרים ברכב, נכנסו אל הבית דרך חלון, נטרלו את מערכת האזעקה ועקרו את מכשיר ההקלטה של מצלמות האבטחה. לאחר מכן, נכנסו אל החדר בו נמצאת הכספת ועקרו אותה.

עוד עולה מכתב האישום כי הפורצים שפכו כמויות גדולות של סבון כלים על רצפת הבית כדי ליצור משטח מחליק דבר שיסייע להם לשנע את הכספת הגדולה והכבדה, הם גררו את הכספת אל מחוץ לבית ואחר כך הם חיברו אותה באמצעות רצועת גרירה לרכבו של הנאשם וגררו את הכספת על שביל כורכר. מצלמות אבטחה של מבנים שכנים תיעדו את גרירת הכספת על ידי כלי הרכב.

מעצרו של הנאשם הוארך מעת לעת בבית המשפט השלום בראשון לציון ועם סיום החקירה הגישה התביעה המשטרתית של מחוז המרכז במשטרה כתב אישום בעניינו ובמקביל הוגשה בקשה למעצרו עד לתום ההליכים בשל המסוכנות העולה ממעשיו הוא הואשם בהתפרצות לדירת מגורים היזק לרכוש וגניבה.

במשטרה פועלים לאתר את הכספת עם מליוני השקלים וכן לאתר את שותפיו של הנאשם

מצ"ב סרטון המתעד את גרירת הכספת.

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות